Jump to content
Geplaatst:
comment_546490

Ik zat filmpjes te kijken op youtube, toen ik dit tegen kwam:

Een persoon zat voor de tv, die na 1 sec weer weg was

hier bewijs:

http://www.youtube.com/watch?v=J1AZkFIGM2A...ted&search=

Ik weet niet zeker of het waar is,

Maar nu over waarom ik the ring zeg

In die film kwam een meisje uit de tv en vermoorde diegene die de band bekeek :puh:

• Reacties 142
  • Bezichtigingen 11.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_610763

srry voor dubbelpost maar had geen ruimte meer over in de andere voor nog een foto

ONTOPIC:

in de 23ste seconde zie je nog nix foto1:

en in de 24ste seconde zie haar opeens foto2:

en as je zelf naar dat filmpje kijkt moet je maar es uitestten bij 23ste seconde (bij dat slomo stukje)

moet je steeds op de play,pause knop drukke dan zie wat er gebeurd in de 23 en de 24ste seconde

hij beweegt een heel stuk in 1 seconde

maja het blijft een mysterie

EDIT: dit zet iemand in zn comment:

If you pause it and look closley you will see its taking a step forward but its stays like that, therefore, its been cut out from a picture of the grudge, or the ring and witht a little bit of photoshop pasted into that clip. FAKE.
BRON:http://www.youtube.com/watch?v=J1AZkFIGM2A&mode=related&search=

EDIT2: iemand zegt ook dat het een mod of glitch kan zijn

post-58289-1171458037_thumb.jpg

post-58289-1171458141_thumb.jpg

Bewerkt: door Brinkyboy009

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_640662

Ik denk dat iedereen nu zijn zegje wel gedaan heeft, aangezien dit topic alweer 141 reacties heeft gekregen. De meeste reacties zijn dan ook van mensen die het niet geloven, en dit filmpje dus nep verklaren. Ik denk dat het daarom nu wel duidelijk is, aangezien we niet van ieder forumlid hoeven te horen dat dit filmpje nep is.

Daarom lijkt het mij geen slecht plan om dit topic af te ronden met een slotje. Uit ervaring weet ik dat rusten zonder slotje in dit topic niet werkt, aangezien de meesten dat (helaas) toch zullen negeren, althans, dat bleek hier wel het geval te zijn. :clown:

Indien je toch nog iets nuttigs toe wilt voegen aan dit topic, kun je mij daarvoor een PB sturen, zodat ik het topic eventueel weer open kan zetten voor nieuw discussiemateriaal. Maar tot die tijd: :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.