Jump to content
Geplaatst:
comment_546718

Bij deze een klein onderzoekje op de frontpage van welke GTAgeneratie onze bezoekers zijn. Om de poll een beetje binnen de maat te houden heb ik de GTA's per 'soort' verdeeld, waarbij ik het GTA III era heb opgedeeld in de Trilogy, Advance en de Stories, aangezien deze drie onderdelen zich op aparte doelgroepen gamers richten.

• Reacties 264
  • Bezichtigingen 33.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hoelang ben jij al een GTAfan? 889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1623737

Mijn eerste GTA was toch GTA2 op de PlayStation 1 Daarna had ik na een paar jaar Vice City gekocht toen gta Sa uit was had ik die ook meteen gekocht

Toen Kwam sinterklaas :dans: en kreeg ik LCS en daarna toen VCS uitkwam kreeg ik die ook :D, en uhm nu 2 jaar geleden 2 dagen na de release had ik ook GtaIV gekocht. heb toch al een aardige collectie :D

~Shotyoudie

P.S.:GTA:SA is toch de beste gta ooit gemaakt doordat er gewoon alles op zit vliegtuige, heli's ... en speel het nu nog steeds

maar dan SA:MP

Geplaatst:
comment_1624151

GTA II, ik had GTA III al maar kon het niet installeren, toen kwam een vriend me helpen en die gaf ook II aan mij. waardoor ik 2 gta's had, daarna heb ik ook SA voor de ps2, IV voor de ps3 gekocht. ook heb ik op de een of andere manier VC ;)

• 8 maanden later...
Geplaatst:
comment_1777903

Ik had eerst GTA 3 gedownload (per ongeluk, mijn broer wou een voetbal spel)

alleen die liep altijd vast dus een jaartje later had ik Vice City gekocht en die deed het perfect (die heb ik dan ook het meest gespeeld)

en in 2005 of 2006 had ik een nieuwe videokaart gekocht en toen deed GTA 3 het dus toen ging ik die spelen

en daarna had ik GTA San Andreas gekocht en die speel ik nu nog

(mijn computer kan gta IV zeker weten niet aan dus dat vind ik heel jammer :cry: )

• 5 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1837443

Ik begon met San Andreas voor de playstation, later kreeg ik die voor de PC in combinatie met Vice City, en meerdere heb ik er niet, buiten de gratis GTA Classics dan... Alhoewel ik nog wel graag de GTA:Advance zou willen bezitten :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.