Jump to content
Geplaatst:
comment_546718

Bij deze een klein onderzoekje op de frontpage van welke GTAgeneratie onze bezoekers zijn. Om de poll een beetje binnen de maat te houden heb ik de GTA's per 'soort' verdeeld, waarbij ik het GTA III era heb opgedeeld in de Trilogy, Advance en de Stories, aangezien deze drie onderdelen zich op aparte doelgroepen gamers richten.

• Reacties 264
  • Bezichtigingen 33.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Hoelang ben jij al een GTAfan? 889 leden hebben gestemd

1. 1. Welke GTA speelde jij als eerste?

• GTA of GTA London
      195
    • GTA2
      241
    • GTA III, VC of SA
      403
    • GTA Advance
      5
    • GTA LCS of VCS
      20
    • GTA IV, TLaD of BoGT
      2
    • GTA CW
      2
    • GTA V
      0
    • Geen
      0

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1234028

Bij vrienden had ik vaak eerst nog GTA III en Vice City gespeeld. De 1e die ik toen kocht was een tweede hands versie van GTA II voor de pc. Later kwamen de volgende games op volgorde:

- GTA II

- GTA San Andreas

- GTA Vice City

- GTA Advance [Niet gekocht, paar keer gespeeld]

- GTA LCS

- GTA VCS

- GTA III

- GTA IV

Heb wel per ongeluk GTA III ingevuld in de poll :puh:

Geplaatst:
comment_1234088

Ik had GTA 2 op een gegeven moment gedownload, en toen kwam ik erachter dat er een hele gta serie was. Dus toen ben ik praktisch naar de winkel gerend en heb ik een GTA gekocht. Wat Vice City was. Later heb ik San Andreas, LCS en VCS nog gekocht.

Geplaatst:
comment_1234105

Ik had GTA 1 als eerst me oom had het gekocht en ik ging bij hem spelen vond het echt leuk, dus ik mocht het hebben (was toen 5) ik vond het gwn leuk om mensen over te rijden en te schieten begreep helemaal niks van engels.

Geplaatst:
comment_1234464

M'n eerste "ontmoeting" was jaren geleden waarschijnlijk GTA of GTA 2, iig een Top-Down-View. Maar ben daar toendertijd nooit echt serieus mee gaan spelen. Ik vond juist die Top-Down-View vervelend / irritant / niet fijn. Ik ben pas "hooked" sinds GTA SA en dat is en zal ook m'n favoriet blijven, al doet IV het ook zeer goed. III is mij te sober, mede ook doordat Claude niet spreekt. VC scoort ook aardig goed, maar SA was m'n eerste waardoor ik "verslaafd" ben geraakt - een stem, voor de III-era.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.