Jump to content
Geplaatst:
comment_547573

Ik heb zelf hier nog geen topic over gezien, (kan dat ik het fout heb hoor) maar ik zie nu best wel vaak op tmf een trailer van vice city stories voorbij komen, volgens mij ook wel op andere zenders maar vooral daar. ik vind het zelf een heel mooi filmpje, ook apart dat ze die grote beelden hebben. hebben julie het al gezien? wat vinden julie ervan? en oja het liedje op de achtergrond hoe heet die, best mooi nummer namelijk.

ps je ziet hem minstens 1x per uur dus als je om bijv 22:00 22:15 22:30 en 22:45 even naar tmf zou zappen (reclame) moet je hem eigenlijk wel een keer zien.

edit: volgens mij zie je hem zelfs elke half uur, kijken mensen!

HIJ IS NU OP!

edit: hij was dus om 22:19 op, ik had t toch voorspelt :engel: en nu net ook om 22:45 dus.

Bewerkt: door DX11

Featured Replies

Geplaatst:
comment_548820

Ik vind de trailer op TMF echt steen goed, het doet me echt aan die VC klassieke momenten denken, en die reclame heeft me er ook van overtuigt dat ik een PSP in huis moet halen want ik vindt hem gewoon klasse.

Justin W

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.