Jump to content
Geplaatst:
comment_2311

Kan iemand mij aub helpen want ik weet niet wat ik nu moet doen want ik heb geen missies meer en ik heb de malibu club, gelddrukkerij, taxi bedrijf, strip club en de film studio gekocht en ook al die missies gedaan maar nu heb ik geen missies meer dus wat moet ik nu kopen of doen???!!!???!!!

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2458
Heb jede laatste missie "Keep Your Friends Close al gedaan" en "Cap the Collector" ?

( cap the collector is eerst. Je wordt d8 ik opgebeld en dan moet je naar Printwork en dan kan je verder)

Heb je ook al de umbrasso en Aunti Poulet missies gedaan?

Als dat zo is , dan moet je denk ik alleen nog de kleine dingetjes doen, zoals stunten. Kijk es bij stats hoeveel procent je al gedaan heb.

uuhhh..... nee die eb ik nog nie gedaan wat moet je daar dan voor doen?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_2459
Heb jede laatste missie "Keep Your Friends Close al gedaan"  en "Cap the Collector" ?

( cap the collector is eerst. Je wordt d8 ik opgebeld en dan moet je naar Printwork en dan kan je verder)

Heb je ook al de umbrasso en Aunti Poulet missies gedaan?

Als dat zo is , dan moet je denk ik alleen nog de kleine dingetjes doen, zoals stunten. Kijk es bij stats hoeveel procent je al gedaan heb.

uuhhh..... nee die eb ik nog nie gedaan wat moet je daar dan voor doen?

Ps. bedankt wappie

ow klote haal ff dat bericht hier boven weg please.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_3522

die straat races moet je met de hotring doen als je sunshine klaar hetb...gaat lekker snel..maar dan moet je wel een beetje kunne rijde hé ;);)

• 10 maanden later...
Geplaatst:
comment_87765

Het alllerbest kun je ze doen met een Cheetah met sirene, dan gaat het overige verkeer ook nog eens aan de kant, óf je ga met een tank ervoor staan en je schiet iedereen ondersteboven.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.