Jump to content
Geplaatst:
comment_548293

Ik heb een probleem, moet namelijk hidden packages 95 en 97 nog hebben, maar ik heb hele goeie wapens in me bezit die ik niet wil verliezen door het vliegveld binnen te gaan, is er ook een andere manier om binnen te komen, behalve door de detectiepoortjes?

of kan je ook je wapens terug krijgen als je er weer uitgaat, en zo ja hoe?

edit: 96 lag op het dak die heb ik al.

Bewerkt: door DX11

Featured Replies

Geplaatst:
comment_550371
Het is heel simpel: De eerste keer dat je een Hunter verdient staat ie bij de legerbasis, de tweede keer verschijnt ie ook in Ocean Beach. Het maakt dus niet uit of die eerste keer is dat je Keep your friends close hebt gehaald of dat je eerst alle Hidden Packages hebt gehaald.
ja dat heb ik gemerkt, maar ik wil de hunter gebruiken voor een missie (eerder dan dat ik het politie pak heb) is het op geen enkele manier ongezien de hunter te pakken op de legerbasis?

Het is wel mogelijk. Het beste is om er met een helikopter vanuit het noorden heen te vliegen met voldoende bewapening. Als je geluk hebt staan er geen militairen rond de Hunter, als die er wel staan land je met je helikopter op het dak van het gebouw. Schiet met een sniper alle mensen neer die bij de Hunter staan. Je kunt nu veilig wegvliegen met de Hunter.

Geplaatst:
comment_550379
Het is heel simpel: De eerste keer dat je een Hunter verdient staat ie bij de legerbasis, de tweede keer verschijnt ie ook in Ocean Beach. Het maakt dus niet uit of die eerste keer is dat je Keep your friends close hebt gehaald of dat je eerst alle Hidden Packages hebt gehaald.
ja dat heb ik gemerkt, maar ik wil de hunter gebruiken voor een missie (eerder dan dat ik het politie pak heb) is het op geen enkele manier ongezien de hunter te pakken op de legerbasis?

Als je 'ongezien' bij de Hunter wil komen hoef je enkel met het watervliegtuig erheen te vliegen, dan kom je er redelijk ongemerkt naar binnen. Let wel: Redelijk, als je er eenmaal bent of bij de basis vliegt zullen de militairen reageren, het is gewoon een kwestie van snel zijn om de Hunter dan te pakken ;)

Mvg, Moonbeam

Excuus, soms ga ik vanzelf naar de 'willekeurigste' pagina ipv de laatste. Ik had dit geloof ik net niet door want ik kan moeilijk 10 minuten getypt hebben, aangezien Piet-Herr zoveel eerder was ;)

Bewerkt: door Moonbeam

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.