Geplaatst: 25 november 200618 jaren comment_548866 Ik heb de spaceeinstein's All In Mod geïnstalleerd alleen, ik weet dat het dom is, heb ik geen backup van de bestanden gemaakt. Kan iemand de bestanden uploaden of is er nog een andere manier?
Geplaatst: 25 november 200618 jaren comment_548873 Ik heb de spaceeinstein's All In Mod geïnstalleerd alleen, ik weet dat het dom is, heb ik geen backup van de bestanden gemaakt.Kan iemand de bestanden uploaden of is er nog een andere manier? Je kan gewoon herinstalleren, en je hebt alle bestanden terug. Dan gaan alle gemodde bestanden verloren, want die worden dan vervangen door de originele.
Geplaatst: 25 november 200618 jaren comment_548932 Ik heb de spaceeinstein's All In Mod geïnstalleerd alleen, ik weet dat het dom is, heb ik geen backup van de bestanden gemaakt.Kan iemand de bestanden uploaden of is er nog een andere manier? Waarom wil je geen spaceeinstein's all in omd verwijderen? Die is supergaaf!
Geplaatst: 25 november 200618 jaren Auteur comment_549043 Ik heb de spaceeinstein's All In Mod geïnstalleerd alleen, ik weet dat het dom is, heb ik geen backup van de bestanden gemaakt. Kan iemand de bestanden uploaden of is er nog een andere manier? Waarom wil je geen spaceeinstein's all in omd verwijderen? Die is supergaaf! Ik snap het niet ondanks de readme. :$
Ik heb de spaceeinstein's All In Mod geïnstalleerd alleen, ik weet dat het dom is, heb ik geen backup van de bestanden gemaakt.
Kan iemand de bestanden uploaden of is er nog een andere manier?