Om het te doen heb je een springende taxi nodig. Deze functie kun je unlocken door een bepaald aantal ( 50 of 100 ofzo ) passagiers te vervoeren in de taxi missies.
Neem een taxi (geen 'cabbie' maar zo'n vierkante)
Ga naar het oostelijke deel van starfish island. Kijk naar het huis dat net ten noorden van het hek staat (niet het huis van Diaz(uit VC), maar die er tegenover). Er staat een PCJ600 naast geparkeerd, die heb je niet nodig, alleen om aan te geven om welk huis het gaat.
Rijd achterom, en langs de kant van het huis dat naar het water staat.
Je moet zover mogelijk van de brug beginnen als mogelijk is, je rijd richting de brug en springt met de taxi voordat je de boom schampt die naast het huis staat. Als je genoeg snelheid hebt, spring je op de brug, achter het hek. Het vereist wat oefenen om precies de goede hoek te vinden zodat je erover springt en de boom niet raakt.
Ik heb het gebprobeerd met een taxi, maar dat is echt moeilijk.
Het schijnt makkelijker te zijn met een cabbie, ga ik nu proberen
Hier nog een filmpje van iemand die het gelukt is met een cabbie
hier gevonden:
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessag...;topic=31799466
Om het te doen heb je een springende taxi nodig. Deze functie kun je unlocken door een bepaald aantal ( 50 of 100 ofzo ) passagiers te vervoeren in de taxi missies.
Neem een taxi (geen 'cabbie' maar zo'n vierkante)
Ga naar het oostelijke deel van starfish island. Kijk naar het huis dat net ten noorden van het hek staat (niet het huis van Diaz(uit VC), maar die er tegenover). Er staat een PCJ600 naast geparkeerd, die heb je niet nodig, alleen om aan te geven om welk huis het gaat.
Rijd achterom, en langs de kant van het huis dat naar het water staat.
Je moet zover mogelijk van de brug beginnen als mogelijk is, je rijd richting de brug en springt met de taxi voordat je de boom schampt die naast het huis staat. Als je genoeg snelheid hebt, spring je op de brug, achter het hek. Het vereist wat oefenen om precies de goede hoek te vinden zodat je erover springt en de boom niet raakt.
Ik heb het gebprobeerd met een taxi, maar dat is echt moeilijk.
Het schijnt makkelijker te zijn met een cabbie, ga ik nu proberen
Hier nog een filmpje van iemand die het gelukt is met een cabbie
http://www.myimage.us/view_image/f9e9e026/...landviataxi.gif
Bewerkt: door Puke