Geplaatst: 25 november 200618 jaren comment_549361 Wat is de engste game die jullie ooit gespeeld hebben? Mijne is denk ik wel F.E.A.R, was echt fokking eng, opeens ging dat licht flikkeren en kwam dat meisje weer tevoorschijn ik zat echt te shaken achter me pc'tje als ze weer langs kwam. Bewerkt: 25 november 200618 jaren door wakkiegeslacht
Geplaatst: 9 december 200618 jaren comment_557083 Mijn engste games die ik gespeeld heb zijn deze: Killzone, dat was echt eng.. Ik hoorde een schot en ik keek naar achter, en ineens stond er zo een Helghast gast voor me! Far Cry was ook eng.. Toen liep ik een huisje binnen, en zag ik een dode dokter ligge, een seconde later sprong er een gemuteerde aap op me! Kllerx
Geplaatst: 9 december 200618 jaren comment_557098 F.E.A.R heeft me ook wel aardig wat schrikmomenten bezorgt inderdaad Vooral zo'n stuk dat je van een ladder af moest, draai je je om en opeens staat dat meisje daar Goed spel, dat wel.
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_558045 Ik weet neit hoe het noemde maar het was alsinds op de gamecube Super eng!!!! Greets Syfes
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_558058 The Suffering: Ties that Bind, vind ik echt ENG maar massass leuk ^^
Geplaatst: 10 december 200618 jaren comment_558099 F.E.A.R. echtwel gezellig zo een klien meisje dat door d gang komt. Terwijl jij in ene heel donkere kamer speelt en niemand anders in huis aanwezig is
Geplaatst: 11 december 200618 jaren comment_558240 Resident Evil (NGC) wanneer je voor de 2e keer door die hal loopt en die honden door het glas springen! Freaky gewoon..
Geplaatst: 18 december 200618 jaren comment_562167 Prey! In de stilte van de nacht onder de sterrenhemel is dit het griezeligste spel ooit, dat ik heb gespeeld!
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_568452 vroeger speelde ik wel eens een spel dat wolfennstein heette, moest je eerst ontsnappen uit een kasteel en dan allemaal missies uitvoeren... maar op een gegeven moment moest je op een begraafplaats een tombe in, waardoor je in een nazi-schuilplaats kwam, maar er zaten ook allemaal zombies! ik verstopte me bij dat level altijd achter de bank terwijl mijn pa hem voor mij moest uitspelen...brr!
Geplaatst: 28 december 200618 jaren comment_568506 Nee, ik heb eigenlijk geen enge games gespeeld. Maar ik houd niet van first person shooters met vreemde wezen erin. Liever racen
Wat is de engste game die jullie ooit gespeeld hebben? Mijne is denk ik wel F.E.A.R, was echt fokking eng, opeens ging dat licht flikkeren en kwam dat meisje weer tevoorschijn ik zat echt te shaken achter me pc'tje als ze weer langs kwam.
Bewerkt: door wakkiegeslacht