GTAVC Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 ik denk niet dat dat de grote EE is het is een militair terein in het echt is dat denk ik ook zo dat ze achter je aankomen ga maar eens bij area 65 kijken als je daar in ga krijg je ook politie achter je aan >>> Door Lantyz: Afgesplitst van 'Grootste easter egg'<<<
Mastertuner Geplaatst: 26 november 2006 Rapport Geplaatst: 26 november 2006 area 65 Kleine correctie, het is Area 69 Ik denk namelijk ook niet dat dit dé EE is. Het is gewoon de naam van dit militair domein, zoals: Area 69, daar waar je de missie: Robbing Uncle Sam moest doen (naam van dat domein ben ik vergeten), en er zijn nog wel meer militaire domeinen.
BigM Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 maar idd dat is ook in het echt ein het echt is dat area 51 ze zeggen dat ze daar met aliens lopen te kloten omdat die zogenaamt gezien worden daar ze zeggen ook dat er daar de toekomst verschuilt zoals onderandere vliegende auto's en hyper yet's (effe fantasie) iedergeval dat ze daar net effe een stukje verder zijn in de tijd in het echtmag je er ook niet komen ze zijden laatst op discovery in een programma over aliens en die basis en het verband dat die area 51 bewaakt word door ruim 25 snipers die je al zouden dood schieten zodra je in de buurt van de basis zou komen sommige twijfelen over het bestaan van area 51 omdat er nog nooit informatie van naar buiten is gekomen Maar het kan dus wel zo zijn dat rockstar zijn eigen ideeen in area 51 gestoken moest hebben en dat daar dus een gigantische easter egg moet liggen alleen idd een probleem na de missie van the trut(naam niet goed schrijfen) die hippy dat je die jetpak moet jatten kun je area 51 niet meer betreden omdat je in die missie via de ventilatie schacht naar binnen moet zodra je het na die missie het weer zal proberen zal die afgeschermt zijn met een metalen plaat
Dx11 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) maar idd dat is ook in het echtein het echt is dat area 51 ze zeggen dat ze daar met aliens lopen te kloten omdat die zogenaamt gezien worden daar ze zeggen ook dat er daar de toekomst verschuilt zoals onderandere vliegende auto's en hyper yet's (effe fantasie) iedergeval dat ze daar net effe een stukje verder zijn in de tijd in het echtmag je er ook niet komen ze zijden laatst op discovery in een programma over aliens en die basis en het verband dat die area 51 bewaakt word door ruim 25 snipers die je al zouden dood schieten zodra je in de buurt van de basis zou komen sommige twijfelen over het bestaan van area 51 omdat er nog nooit informatie van naar buiten is gekomen Maar het kan dus wel zo zijn dat rockstar zijn eigen ideeen in area 51 gestoken moest hebben en dat daar dus een gigantische easter egg moet liggen alleen idd een probleem na de missie van the trut(naam niet goed schrijfen) die hippy dat je die jetpak moet jatten kun je area 51 niet meer betreden omdat je in die missie via de ventilatie schacht naar binnen moet zodra je het na die missie het weer zal proberen zal die afgeschermt zijn met een metalen plaat het is area 69, niet 51 hoe kom je in vredesnaam bij 51? Bewerkt: 28 november 2006 door DX11
Bling Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 hoe kom je in vredesnaam bij 51? Area 69 is afgeleid van Area 51, dat een top-geheime militaire basis van de Amerikaanse luchtmacht is. Bovendien heeft Speciial_marc.5 het over de legerbasis in real life, en dus niet over die in "San Andreas".
Dx11 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) hoe kom je in vredesnaam bij 51? Area 69 is afgeleid van Area 51, dat een top-geheime militaire basis van de Amerikaanse luchtmacht is. Bovendien heeft Speciial_marc.5 het over de legerbasis in real life, en dus niet over die in "San Andreas". je hebt gelijk, maar hij gebruikt de hele post area 51, ook de laatste 2x die wel over san andreas gaan, ook heb ik eerder in dit topic area 61 gelezen, is dat ook nog iets?woow weetje hoe vet area 51 is, je kan hem op google maps heel gaaf zien links kan je inzoomen btw, echtwel gaaf je ziet helis, straaljagers, vliegtuigen, en vanalles staan, echt cool. sorry voor het offtopic btw maar dit moet iedereen gezien hebben! Bewerkt: 28 november 2006 door DX11
Gravebuster Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 haha, maar als je naar de afzent kijkt, (in Brunssum), zie je allemaal vlekjes. Terwijl ik al een paar keer gewoon daarin ben geweest (niks geheims aan). ik vond dit niet een nieuw topic waard, dus vraag ik het maar hier: Hoe kom je IN het gebouw in die area (no fly zone). In die EE database kun je in zon area, maar hoe kom je daarin??
Dx11 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 haha, maar als je naar de afzent kijkt, (in Brunssum), zie je allemaal vlekjes.Terwijl ik al een paar keer gewoon daarin ben geweest (niks geheims aan). ik vond dit niet een nieuw topic waard, dus vraag ik het maar hier: Hoe kom je IN het gebouw in die area (no fly zone). In die EE database kun je in zon area, maar hoe kom je daarin?? ik denk dat je met ee database het hidden interior universe bedoelt, wat trouwens heel iets anders is. maar daar kom je in door:Naar de sportschool in ganton (los santos te gaan) Iedereen daar binnen te vermoorden De Jetpack cheat doen In het hoekje boven de deur op te stijgen Je bent er! btw welkom op het forum kan je ook niks verwijten dat je een foutje maakt in je allereerst post veel plezier op het forum
Lantyz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 ik denk dat je met ee database het hidden interior universe bedoelt, wat trouwens heel iets anders is. Het Interiors Universe is een easter egg database..? Sorry, maar dat slaat echt nergens op. Je kunt Area 69 ook niet betreden via de Ganton Gym. Om Area 69 binnen te komen is op de PC het eenvoudigst. Je kun dan gewoon naar de coördinaten op deze pagina teleporteren door gebruik te maken van de Place Manager. Als je GTA San Andreas op de PS2 of Xbox hebt, kun je Area 69 bereiken via de blue hell. Hiervoor moet je met een Jetpack door een opening naar de blue hell gaan (Er zit er een onder het afdak van de concerthal in San Fierro), en vervolgens onder het level door naar Area 69 vliegen. Positioneer je onder het complex (De schacht is de beste optie) en vlieg naar beneden totdat je automatisch in het complex spawnt. Vergeet niet de no wanted level cheat in te voeren voordat je naar Area 69 gaat, zodat je geen last hebt van de politie.
Dx11 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) ik denk dat je met ee database het hidden interior universe bedoelt, wat trouwens heel iets anders is. Het Interiors Universe is een easter egg database..? Sorry, maar dat slaat echt nergens op. Je kunt Area 69 ook niet betreden via de Ganton Gym. Om Area 69 binnen te komen is op de PC het eenvoudigst. Je kun dan gewoon naar de coördinaten op deze pagina teleporteren door gebruik te maken van de Place Manager. Als je GTA San Andreas op de PS2 of Xbox hebt, kun je Area 69 bereiken via de blue hell. Hiervoor moet je met een Jetpack door een opening naar de blue hell gaan (Er zit er een onder het afdak van de concerthal in San Fierro), en vervolgens onder het level door naar Area 69 vliegen. Positioneer je onder het complex (De schacht is de beste optie) en vlieg naar beneden totdat je automatisch in het complex spawnt. Vergeet niet de no wanted level cheat in te voeren voordat je naar Area 69 gaat, zodat je geen last hebt van de politie. ik bedoelde, dat hij het verkeerd had, hij vroeg een ee database, wat natuurlijk geen mogelijkheid is om er te komen, dus ik nam aan dat hij het hidden interior universe bedoelde. wat trouwens bijna hetzelfde is als de blue hell, dus ik had het goed maar jij begrijpt me bedoeling niet. sterker nog, ik had helemaal gelijk, want de blue hell is 1 van de hemels van het hidden interior universe. en je kunt er wel via ganton komen, je kan namelijk van hemel wisselen. via bepaalde interiors. en welke concerthal heb je het over? kan je dat even op een kaartje aangeven, dat afdakje? Bewerkt: 28 november 2006 door DX11
Mastertuner Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Als je GTA San Andreas op de PS2 of Xbox hebt, kun je Area 69 bereiken via de blue hell. Hiervoor moet je met een Jetpack door een opening naar de blue hell gaan (Er zit er een onder het afdak van de concerthal in San Fierro), en vervolgens onder het level door naar Area 69 vliegen. Effe over de Blue Hell, is dit topic dan over de Blue Hell? Ik heb het daarin wel gelezen .
Lantyz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 ik bedoelde, dat hij het verkeerd had, hij vroeg een ee database, wat natuurlijk geen mogelijkheid is om er te komen, dus ik nam aan dat hij het hidden interior universe bedoelde. Waar leg je de connectie easter egg database - Interiors universe? Het lijkt me zoveel logischer dat hij een pagina zoals deze bedoelt. sterker nog, ik had helemaal gelijk, want de blue hell is 1 van de hemels van het hidden interior universe. en je kunt er wel via ganton komen, je kan namelijk van hemel wisselen. via bepaalde interiors. Okee, laat maar zien hoe je via Hemel A direct de Blue Hell inkunt. en welke concerthal heb je het over? kan je dat even op een kaartje aangeven, dat afdakje? Sure: Het is een gebouw met een gebogen dak, dat aan weerskanten overhelt. De onderkant van het afdak is unsolid, waardoor je de Blue Hell inkunt. EDIT: Effe over de Blue Hell, is dit topic dan over de Blue Hell? Ja, als ik het zo lees is dat inderdaad een toegang tot de Blue Hell.
Mastertuner Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Ja, als ik het zo lees is dat inderdaad een toegang tot de Blue Hell. Ok, maar ik doe dit al een paar keer, maar als ik in dat zand stap, val ik ergens in een diepe put en blijf vallen. Tot ik terug op straat beland. Hoe kom ik dan in de Blue Hell terecht?
Dx11 Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Het is een gebouw met een gebogen dak, dat aan weerskanten overhelt. De onderkant van het afdak is unsolid, waardoor je de Blue Hell inkunt. uhhmm bij mij is het dak gewoon solid, kan dat zijn omdat ik het op de xbox heb?
Lantyz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Ok, maar ik doe dit al een paar keer, maar als ik in dat zand stap, val ik ergens in een diepe put en blijf vallen. Tot ik terug op straat beland. Hoe kom ik dan in de Blue Hell terecht? Dan ben je al in de Blue Hell. De Blue hell bestaat namelijk uit niets meer dan een loze ruimte onder het grondoppervlak. Wanneer je de Blue Hell wilt verkennen, zul je een jetpack moeten gebruiken. uhhmm bij mij is het dak gewoon solid, kan dat zijn omdat ik het op de xbox heb? Een aantal gaten naar Blue Hell van de PS2 versie zijn gedicht in de PCversie. Het is dus niet onmogelijk dat het dak in jouw versie solid is, maar wel vreemd aangezien de Xbox- en PCversie tegelijk uitkwamen. Probeer anders de toegang die -YokoZumi- hierboven noemt. Of probeer er via de Ganton Gym te komen.
Recommended Posts