Jump to content
Geplaatst:
comment_549959

ik denk niet dat dat de grote EE is het is een militair terein in het echt is dat denk ik ook zo dat ze achter je aankomen

ga maar eens bij area 65 kijken als je daar in ga krijg je ook politie achter je aan

>>> Door Lantyz: Afgesplitst van 'Grootste easter egg'<<<

Featured Replies

Geplaatst:
comment_550820

I Stand corrected

goed opgemerkt

ja via interior universe - dat is de enige manier na de missie

de grote deur zit dicht , de gang onder het rooster zit dicht en die schacht met trappen en onderaan de 'black project' zit ook dicht

post-35776-1164729626.jpg

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_557557

Dankje Coz voor het filmpje.

>>> Door Dutchy3010: Hou het nog even een paar weekjes voor je waar je op gestemd hebt, wel zo leuk :).<<<

Oke Dutchy :D .

Bewerkt: door Online.

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_597722

ja!! gelukt!!! :klap::D:bier: ik ben bij die put met jetpack naar beneden gegaan in de blue hell, en dan onder die schacht gespawnt... maar nu de volgende vraag.... hoe kom je UIT area 69???? ik heb geen idee hoe er weer uit te komen...

dit forum is GENIAAL, dit was dus m'n eerste post :puh::puh: gelijk succes...

Geplaatst:
comment_598095

Ik heb alles gewist wat hier stond want ik vroeg hier hoe ik kom in area 69, maar ik ben eral gekomen kijk hieronder voor gaafe screen!!

Ja inderdaad ik ben ook in area 69 gekomen.

Ik heb ook dat breekijzer gezien!!

hier een screen van iets gaafs (niet dat breekijzer!!)

Dit is een 3D stad met ook de echte heuvels erin!!

En op de achtergrond een radar!!

Ik vind het egt gaaf!!!!!!

(het is san andreas)

>>> Door Bling: Fijn dat je het ontdekt heb. Het is alleen niet de bedoeling dat je hierdoor gaat dubbelposten. Gebruik gewoon de EDIT-knop om je vorige bericht te bewerken. ;) <<<

Ik had net geen tijd meer dus hier nog meer screens uit area 69:

nog een

nog een

nog een

nog een

En sommige topics vragen sommige leden: als ik in area69 loop s'nachts, dan schijnt er groen licht op mij!!

Hoe kan dat?''

Hier is een screen van een licht dat groen licht geeft, is dat ook meteen opgelost!!!

>>> Door Bling: En berichten opnieuw samengevoegd. De EDIT-knop kan leuke effecten hebben hoor. ^^ <<<

Bewerkt: door gta-freak-24

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.