Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

wanneer kan je de wang cars kopen?

Featured Replies

Om de Wang Cars te kopen moet je eerst de "Driving School" voltooien, hierna worden vier achter opeenvolgende missies geunlockt bij de garage van CJ, in San Fierro. Zodra je deze voltooid hebt kun je de Wang Cars kopen. De vier missies waar ik het over heb zijn de volgende:

Deze missies worden dus beschikbaar zodra je de "Driving School" afgerond hebt. De "Driving School" wordt beschikbaar nadat je de missie "Deconstruction" voltooid hebt. Je wordt hierna gebeld door Jethro, hij verteld je dat je wel eens rijlessen mag nemen in de Driving School die hier vlakbij ligt. Misschien weet je niet waar de Driving School precies ligt in San Fierro, ik heb daarom voor de zekerheid even een kaartje voor je gemaakt. :)

drivingschoollocatieor3.th.jpg

@ Bericht hieronder: Dat is een klein spelfoutje van mij, "vijf" moet inderdaad "vier" zijn. Ik heb het even aangepast. ;)

Edited by Bling

Om de Wang Cars te kopen moet je eerst de "Driving School" voltooien, hierna worden vijf achter opeenvolgende missies geunlockt bij de garage van CJ, in San Fierro. Zodra je deze voltooid hebt kun je de Wang Cars kopen. De vijf missies waar ik het over heb zijn de volgende:

Deze missies worden dus beschikbaar zodra je de "Driving School" afgerond hebt. De "Driving School" wordt beschikbaar nadat je de missie "Deconstruction" voltooid hebt. Je wordt hierna gebeld door Jethro, hij verteld je dat je wel eens rijlessen mag nemen in de Driving School die hier vlakbij ligt. Misschien weet je niet waar de Driving School precies ligt in San Fierro, ik heb daarom voor de zekerheid even een kaartje voor je gemaakt. :)

drivingschoollocatieor3.th.jpg

5 missies?? ik tel er 4 heb je verkeerd geteld of ben je een missie vergeten te plaatsen ? Of zie ik het verkeerT 8)

5 missies?? ik tel er 4 heb je verkeerd geteld of ben je een missie vergeten te plaatsen ? Of zie ik het verkeerT 8)

Jij hebt gelijk, Bling heeft 5 ipv 4 getypt, klein typfoutje dus. De 4 missies die Bling heeft gepost kloppen.