Ik heb alle missies al gedaan en wat mini missies! maar de cheetah en comet en de fcr 900 krijg ik niet gevonden.!
oh ja al heb je alles goud by moter school de nrg500 HET snelste ding in gta denk ik!
en als je de kart race hebt gedaan kan je op sommige plekken een kart vinden eetje op een berg in de buurt van de dam . En je kan na een tijdje ook een hovercraft bya het lossantos strand en dan soort een gracht in vanuit het strand .!
Heb al vele scholen alles goud of zilver behalve auto school is klote :S
Je krijg ook een monster truck als je 1ste word in de arena in los santos of als je 5 autos inleverd by de haven. by 15 heb je de Bandito(woestijn buggy) haal je meer dan 25 punten in de arena in lasventuras krijg je een paris dakar woestijn race vracht wagen... wat krijg je als je 10 autos in leverd by de haven? is me niks op gevallen en by 20??-- Kunnen jullie de locaties waar cheetah, comet en fcr 900 voorkomen zeggen .. alvastt bedankt.!
Ik heb alle missies al gedaan en wat mini missies! maar de cheetah en comet en de fcr 900 krijg ik niet gevonden.!
oh ja al heb je alles goud by moter school de nrg500 HET snelste ding in gta denk ik!
en als je de kart race hebt gedaan kan je op sommige plekken een kart vinden eetje op een berg in de buurt van de dam . En je kan na een tijdje ook een hovercraft bya het lossantos strand en dan soort een gracht in vanuit het strand .!
Heb al vele scholen alles goud of zilver behalve auto school is klote :S
Je krijg ook een monster truck als je 1ste word in de arena in los santos of als je 5 autos inleverd by de haven. by 15 heb je de Bandito(woestijn buggy) haal je meer dan 25 punten in de arena in lasventuras krijg je een paris dakar woestijn race vracht wagen... wat krijg je als je 10 autos in leverd by de haven? is me niks op gevallen en by 20??-- Kunnen jullie de locaties waar cheetah, comet en fcr 900 voorkomen zeggen
.. alvastt bedankt.!