Geplaatst: 27 november 200618 jaren comment_550496 LineRider LineFlyer LineFlyer v2 Best wel verslavend als je eenmaal bezig bent. LineFlyer vind ik net wat leuker want je valt minder snel. LineFlyer v2 is niet alleen met ene slee of motor, maar ook met een rolstoel, jeep en snowboard. Bewerkt: 29 november 200618 jaren door Ferre
Geplaatst: 30 januari 200718 jaren comment_598827 LineRiderLineFlyer LineFlyer v2 Best wel verslavend als je eenmaal bezig bent. LineFlyer vind ik net wat leuker want je valt minder snel. LineFlyer v2 is niet alleen met ene slee of motor, maar ook met een rolstoel, jeep en snowboard. BTW: de Lineflyer link is "doodt"
Geplaatst: 15 februari 200718 jaren comment_612087 Wie weet hoe ik er een filmpje van kan maken? Niet van mijn hele scherm maar alleen van dat Linerider scherm. Ik gebruik het programma Fraps daarvoor... Maarre deze heeft mijn brooer gemaakt: http://video.google.nl/videoplay?docid=-89...111387301&q
Geplaatst: 18 februari 200718 jaren comment_614161 kijk ook eens op www.spele.nl dan bij populair staat hij bij daar staan een heleboel verschillende soorten
LineRider
LineFlyer
LineFlyer v2
Best wel verslavend als je eenmaal bezig bent. LineFlyer vind ik net wat leuker want je valt minder snel. LineFlyer v2 is niet alleen met ene slee of motor, maar ook met een rolstoel, jeep en snowboard.
Bewerkt: door Ferre