Jump to content
Geplaatst:
comment_549930

Jullie kennen allemaal de plek:

Easter basin

Daar krijg je politie achter je aan als je daar komt

Ik denk dat daar de easter egg is

Kijk:

EASTERbasin

Je krijgt er politie achter je aan omdat ze niet willen dat hij makelijk te vinden is.

We zouden daar is moeten kijken...

Misschien de grote Easter egg!

• Reacties 44
  • Bezichtigingen 5.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_559049
kan me niet herinneren dat er een police-uniform is :?

Deze is er wel, maar over deze kun je pas beschikken als je met een vriendin 'Barbara Schternvart' 100% hebt gedate. Dan komt het outvit in je garderobe. Voor meer informatie kun je een kijkje op WIKIGTA kijken. Zie hier.

Edit:Typhoon Was me voor

>>> Door Dutchy3010: Een half uur? :duh: Voortaan even kijken of het antwoord al is gepost of niet...<<<

mm.. normaal kijk ik daar wel naar.. maargoed, het topic stond waarschijnlijk al een tijdje open hier..

Bewerkt: door Bassiej26

Geplaatst:
comment_559346

Zo heet dat gewoon. En als je wordt doodgeschoten, doe dan die code dat je nooit dood kan gaan. O ja, als je daar iets wilt vinden; je vind daar alleen een dood iemand op de grond!

:cya:

>>> Door GTA-Sheep: Onzinnige tekst verwijderd<<<

Geplaatst:
comment_559351
zo heet da gwn en als je dood geschoten wordt makkelijk doe dan diej code dat je nooit dood kan gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D o ja als je daar iets wil vinden je vind daar alleen een dood iemand op de grond!!

:cya:

>>> Door GTA-Sheep: En hier ook natuurlijk<<<

Een beetje duidelijkheid in een zin is wel handig.

>>> Door Dutchy3010: Opgelost... :Y<<<

Geplaatst:
comment_559588

eum,sebastiaan yeah.

je zegt dat je er iemand dood vind in easter basin.

ik ben daar al een aantal keer geweest en ik heb niets gezien.

kan je eens precies beschrijven waar die ligt?

Geplaatst:
comment_559738

dat hebben al heel veel mensen gezegd. maar ze willen het niet geloven.

zou je met die mapviewer ook in area 69 kunnen kijken $NeoSyp$ misschien zit daar wat?

peace :bier:

Geplaatst:
comment_560189

de UFO die je kan zien kan ook een Sateliet zijn. Er zweeft sn8s een rode stip door de lucht op grote hoogte.

En ja ik heb de bevestiging van 30 easter eggs ook gelezen in het begin der dagen van SA.

Alleen zoeken we Te ver voor die dinge, het zijn vooral verwijzingen naar de realiteit met een twist.

Bewerkt: door r0ry.B.bellOws

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_568825
kan me niet herinneren dat er een police-uniform is :?

die krijg je van een gf als je 100% hebt

en het kan zijn dat de grote easter egg ook gewoon iets kan zijn wat we al hebben daarom is het (GROOT)

het kan ook gewoon zijn dat je een vd minigame's die je vind moet uitspelen en zo een egg vind het is maar een idee

Geplaatst:
comment_571162

Ze knallen je verrot omdat er op die boot uiterst gevaarlijke geheime Hydra's te vinden zijn, militaire gevechts jets.

Onthoud ook dat Easter Pasen betekent. Al denk ik niet dat ze dat bedoeld hebben met Easter Basin.

Geplaatst:
comment_571536

Denk het ook niet nee, en trouwens, EasterN is toch pasen?.. Ik dacht zelfs dat ze paaseieren "Eastern eggs" noemden in het engels.. maar de EE die in GTA enzo zitten Easter Eggs.. maar dat kan ook een fout van mij zijn :?

EDIT: OEPS.. beetje erg off-topic :( sorry

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_571640

we kunnen altijd die militaire basis eens gaan onderzoeken met de cheat geen politie.

(de code ken ik niet vanbuiten) als we zonder politie rustig het schip kunnen doorzoeken

kunnen we misschien iets vinden.

Bewerkt: door gta dylan

Geplaatst:
comment_572162
Denk het ook niet nee, en trouwens, EasterN is toch pasen?.. Ik dacht zelfs dat ze paaseieren "Eastern eggs" noemden in het engels.. maar de EE die in GTA enzo zitten Easter Eggs.. maar dat kan ook een fout van mij zijn :?

EDIT: OEPS.. beetje erg off-topic :( sorry

Nee, het is Easter zonder "N". Zeker weten ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.