Geplaatst: 28 november 200618 jaren comment_550805 Hallo, Ik ben al een tijdje aan het overwegen om mijn site met PHP-Nuke Evolution. Nu vroeg ik me af of er hier op het forum members zijn die wat ervaring hebben met deze CMS, en die me een beetje overweg willen helpen:). Je mag hier ook informatiesites geven. Bij voorbaat dank. PSPfreaker
Geplaatst: 3 december 200618 jaren comment_553857 Heey PSPFreaker, Voor PHP-Nuke, raar ik aan je te registreren op hun officiele forum, daar werken nederlandse medewerkers die ervoor betaalt worden en experts zijn over hoe PHP nuke werkt, die kunnen je dus echt met alle vragen gratis verder helpen Klik Hier voor hun forum Er is nog een site over PHP-Nuke, enkel is dit geen forum, en ook niet in het nederlands Klik hier om hun site te bezichtigen Ik hoop dat je hiermee wat kunt.. Vooral de eerste link is een erge aanrader, daar zijn zoveel actieve leden en experts dat die direct antwoorden op je vraag, want ik denk dat je hier een stukje langer zult moeten wachten voor je antwoord krijgt.. Succes
Geplaatst: 4 december 200618 jaren comment_554678 Heey PSPFreaker,Voor PHP-Nuke, raar ik aan je te registreren op hun officiele forum, daar werken nederlandse medewerkers die ervoor betaalt worden en experts zijn over hoe PHP nuke werkt, die kunnen je dus echt met alle vragen gratis verder helpen Klik Hier voor hun forum Er is nog een site over PHP-Nuke, enkel is dit geen forum, en ook niet in het nederlands Klik hier om hun site te bezichtigen Ik hoop dat je hiermee wat kunt.. Vooral de eerste link is een erge aanrader, daar zijn zoveel actieve leden en experts dat die direct antwoorden op je vraag, want ik denk dat je hier een stukje langer zult moeten wachten voor je antwoord krijgt.. Succes Volgens mij heb je de verkeerde links te pakken
Hallo,
Ik ben al een tijdje aan het overwegen om mijn site met PHP-Nuke Evolution. Nu vroeg ik me af of er hier op het forum members zijn die wat ervaring hebben met deze CMS, en die me een beetje overweg willen helpen:).
Je mag hier ook informatiesites geven.
Bij voorbaat dank.
PSPfreaker