Jump to content
  • Reacties 33
  • Bezichtigingen 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_552972

Nee, ik moet samen doen met de rest van het gezin :-( Gelukkig moet m'n vader alleen z'n mail checken en mijn moeder gaat altijd onder schooltijd achter de PC. Maar dan mijn zus nog, die er echt uren achter zit omdat ze actief is op 4 fora :duh:

Geplaatst:
comment_555187

Ik had een eigen PC, het was al een behoorlijk oud beestje, en had 1 jaar geleden (of misschien wel wat langer) de geest gegeven. Ik deel nu de game PC met mijn oudste broer, en dat is niet leuk omdat hij ook verslaafd is aan gamen. ;)

Ben nu aan het sparen voor een nieuwe PC, zet ongeveer elke maand 100 euro apart voor een snelle game PC.

Koos. :bier:

Bewerkt: door Cool Hand

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_571730

Dit topic bestaat al meer dan een maand maar staat nog steeds in het Onzin Forum. Als ik het goed heb is een pc een personal computer, dus lijkt het me logischer om dit in de Computer Fora te plaatsen. Bij deze verplaatst naar Hardware...veel plezier ermee, Gunslinger en JGuntherS :D

Geplaatst:
comment_571777

Sinds een jaar of twee heb ik ook een eigen computer op mijn kamer. Het was wel een slechte computer hoor, heel traag en helemaal niet geschikt om games op te spelen.

Het was zelfs zo erg dat je bijvoorbeeld niet eens MSN en Mediaplayer tegelijk aan kon hebben.

Sinds een week of twee ben ik eigenaar van een nieuwe computer, ben heel erg blij met deze PC.

Oude Computer:

Processor : Geen idee, wel laag in iedergeval

Werkgeheugen: 64 MB

VideoKaart : 8 MB

Nieuwe computer:

Processor: 3,2 Ghz Inel Celeron D

Werkgeheugen: 512 MB

VideoKaart : 64 MB

Zoals je wel ziet een hele verbetering.... 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.