Geplaatst: 11 november 200420 jaren comment_47221 als je voor wong auto's(wat aan de overkant van je garage in san fierro zit) alles hebt uitgespeelt, dan staat er ook iets van nieuwe tunings garage of onderdelen. waar kun je die vinden? :huh: ..het is namelijk al een tijdje terug
Geplaatst: 11 november 200420 jaren comment_47240 als je voor wong auto's(wat aan de overkant van je garage in san fierro zit) alles hebt uitgespeelt, dan staat er ook iets van nieuwe tunings garage of onderdelen. waar kun je die vinden? :huh: ..het is namelijk al een tijdje terug Er gaat volgens mij dan een nieuwe tuning garage open in San Fierro... Arcangels geloof ik... Iets onder de city hall als ik me het goed herinner
Geplaatst: 11 november 200420 jaren comment_47249 en waar zit de city hall :rolleyes: Moet je ff op de kaart kijken, ergens in het westen van San Fierro...
Geplaatst: 11 november 200420 jaren comment_47291 bij mij ging die garage ook een keer niet open toen ik met een low rider kwam
als je voor wong auto's(wat aan de overkant van je garage in san fierro zit) alles hebt uitgespeelt, dan staat er ook iets van nieuwe tunings garage of onderdelen. waar kun je die vinden? :huh:
..het is namelijk al een tijdje terug