Geplaatst: 29 november 200618 jaren comment_551244 Ik heb een wiki op me site maar kan je ook in je navegatie ook links zetten neem dit plaatje al voorbeeld.
Geplaatst: 29 november 200618 jaren comment_551283 Ik heb een wiki op me site maar kan je ook in je navegatie ook links zetten neem dit plaatje al voorbeeld. Je kan dacht ik als Administrator een speciale pagina bewerken waar alle content van de navigation bar staat. De pagina is: site/index.php/MediaWiki:Navigation Dan kan je die pagina bewerken en je menu wijzigen
Geplaatst: 29 november 200618 jaren Auteur comment_551569 Nee ik wil iets anders ik wil weten hoe je een pagina toevoegd aan je navigatie of hoe je een nieuwe kolom maakt en daar een andere navigatie van maakt. ik heb versie 1.8x Bewerkt: 29 november 200618 jaren door fuffie
Geplaatst: 29 november 200618 jaren comment_551656 Sorry, ik had mij vergist. Ik had het fout opgezocht op de website van MediaWiki. In plaats van: site/index.php/MediaWiki:Navigation moet je naar site/index.php/MediaWiki:Sidebar gaan en dan kan je die pagina bewerken. Je kan kijken hoe de pagina er nu uitziet om te zien hoe je alles naar je zin kan aanpassen.
Geplaatst: 8 december 200618 jaren Auteur comment_556645 Hey bedankt hoe maak je eigelijk een nieuwe colom
Ik heb een wiki op me site maar kan je ook in je navegatie ook links zetten neem dit plaatje al voorbeeld.