Geplaatst: 29 november 200618 jaren comment_551352 Ik had vroeger een ps1 daar speelde ik regelmatig gta 2 op, maar je kon er ook met een bepaalde knop scheten en beoren mee laten, weet iemand welke dit was, want ik speel het nu op de ps2 en kan het niet meer vinden ...
Geplaatst: 29 november 200618 jaren comment_551357 volgends de besturingen site van wikigta kan dat door op de pc op 's' te drukken over de ps1 versie kon ik er niks op vinden zie ook deze link voor alles over gta2 misschien kan je het gebruiken
Geplaatst: 29 november 200618 jaren Auteur comment_551359 Whaha niemand schrijft natuurlijk nog iets over de ps1 denk
Geplaatst: 7 december 200618 jaren comment_556311 volgends de besturingen site van wikigta kan dat door op de pc op 's' te drukken over de ps1 versie kon ik er niks op vinden zie ook deze link voor alles over gta2 misschien kan je het gebruiken ik heb gta 2 op de computer en bij mij is het tab maar miss is het op de playstation wel r3 (dan moet je de analog indrukken inplaats van bewegen)
Geplaatst: 9 december 200618 jaren comment_557089 R3, En daar naast, er is nog best wel een PS1 community hoor. De Nederlandse GTA2-scene zal verder ook niet uit veel mensen bestaan, maar voor de PS1 in het algemeen wel.
Ik had vroeger een ps1 daar speelde ik regelmatig gta 2 op, maar je kon er ook met een bepaalde knop scheten en beoren mee laten, weet iemand welke dit was, want ik speel het nu op de ps2 en kan het niet meer vinden ...