Geplaatst: 29 november 200618 jaren comment_551817 Ja, ik wil een PSP kopen, het liefs dan een Value Pack, dat je gelijk een memory card/stick of hoe het ook heet erbij heb, en omdat ik erg Hollands ben, wil ik weten: Waar krijg je hem nou het goedkoopst??
Geplaatst: 29 november 200618 jaren comment_551819 Ja, ik wil een PSP kopen, het liefs dan een Value Pack, dat je gelijk een memory card/stick of hoe het ook heet erbij heb, en omdat ik erg Hollands ben, wil ik weten:Waar krijg je hem nou het goedkoopst?? ik heb hem in Kanaleneiland bij de Toys 'r' Us gehaald. Daar had ik hem voor €279 met 3 spellen (tekken, nfs MW, Lumines) en nog een Soundstation (plateu waar je je PSP in kan zetten (rechtop) zodat je fijner films kan kijken, ook zitten er 2 boxjes in die harder kunnen dan de PSP zelf)
Geplaatst: 30 november 200618 jaren comment_551873 Ik was gisteren toevallig nog in een paar winkels om naar Vice City Stories te kijken. Ik zag in E-Plaza in Rotterdam een Value Pack met 1 GB geheugenkaart voor € 239.00. Ik heb mijn PSP meer dan een maand geleden gehaald bij Bart Smit voor € 250.00. Ik had een Value Pack met 1 GB geheugenkaart gehaald.
Geplaatst: 30 november 200618 jaren comment_551917 ALs je em eg heel goedkoop wil kopen moet je een tweedehandse via speurders ofzo kope.
Geplaatst: 30 november 200618 jaren Auteur comment_551982 Ja maar meestal is die niet echt compleet en ik heb liever 1ste hands Bedankt Colonel Cortez ik ga daar dan wel ff kijken maar kan het ook gewoon bij een andere E-Plaza? Want om nou helemaal naar Rotterdam te gaan... Ik kijk wel ff in de E-Plaza bij ons in de stad.
Geplaatst: 30 november 200618 jaren comment_552039 Klik, al is de kans groot dat er in sommige winkels een kleiner prijskaartje aan hangt...
Geplaatst: 9 december 200618 jaren comment_557162 Je kan hem bij de makro halen. Daar kun je een Value Pack halen: Playstaion Portable, Memorycard 2GB, adaptor en batterypack. Kijk voor de winkels op Makro.nl[/font]. (Als dit niet toegestaan is, verwijder ik hem wel even, maar dit is gewoon bedoeld voor hulp, geen reclame) Bewerkt: 9 december 200618 jaren door Toni Caprioni
Geplaatst: 25 december 200618 jaren comment_566701 Voor hoeveel euro is dat dan? En hoe kom je die site binnen zonder makro pas nummer? Boris H.
Ja, ik wil een PSP kopen, het liefs dan een Value Pack, dat je gelijk een memory card/stick of hoe het ook heet erbij heb, en omdat ik erg Hollands ben, wil ik weten:
Waar krijg je hem nou het goedkoopst??