Jump to content
Geplaatst:
comment_551923

Hey, je hebt al gehoord van de contest van GTA IV alleen wordt alle storylinen daar gepost en daarom open ik nu een topic waar alleen mensen die meedoen hun storyline mogen posten. Alleen maar 1x en daarna editten, andere berichten worden verwijderd.

DUS ALLEEN MENSEN DIE MEEDOEN MOGEN HIER HUN STORYLINE POSTEN EN DAT MAG MAAR 1X DE REST MOET JE EDITTEN! GEEN REACTIES OP STORYLINE DAT MOET IN HET ANDERE TOPIC!

>>> Door VforV: Bijtitel van de topictitel wat aangepast.<<<

Ik wens iedereen succes en hieronder staan de aanmeldingen:

1. DJ-JoeY ft. OnlyGrandTheftAuto

2. Need my speed

3. Mattiej

4. Die-hard

5. Niels_

6. Puma

7. $Neosyp$

8. erterer0

9. Tirz

10. anthonysmits

11. Wakkiegeslachts

12. Ferre

13. Dageraad

14. PHXRMX91

15. MASR

16. gtaboy107

17. Damos

18. 60-cent

19. Multi-Gunner

20. Bright

[spelfouten voorbehouden]

Keep Up The Good Work Dudes!

Hoe we jureren:

Ik, thundercover en speciall marc.5 boordelen elke cover + verhaallijn apart. Dat bespreken we en geven we een cijfer. ALs we dat hebben gedaan kijken we naar de poll die ik open op 1 januari en dan mogen de mensen gaan stemmen!

Daarna kiezen we de uiteindelijke winnaar op 3 gebieden:

- Cover

- Verhaallijn

- Originaliteit

En mensjuhs die meedoen :D Zeg erbij wanneer jullie je post weer hebben ge-edit! Alvast bedankt!

Bewerkt: door VforV

• Reacties 41
  • Bezichtigingen 4.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_578899
Omdat multi-gunner een week uitstel kreeg.

heu, ik heb om geen uitstel gevraagd, ik zei gewoon dat ik ziek was en dat ik forfait gaf voor mijn verhaal.

nu ik me het afvraag, wie heeft er dan wel om uitstel gevraagd ? :?

Geplaatst:
comment_578928

Niemand heeft om uitstel gevraagd. Om ons rustig te laten beoordelen heeft White Gold de bekendmaking van de uitslag gezet op zaterdag 6 januari 2007. Dat is het nog 8 uur en laten we gewoon op hem wachten. Hij maakt de uitslag bekend.

Nee, hij is op dit moment niet op GTAForum of MSN, dus ik kan het ook niet vragen om online te komen :duh:

Geplaatst:
comment_579013

Omdat multi-gunner een week uitstel kreeg.

heu, ik heb om geen uitstel gevraagd, ik zei gewoon dat ik ziek was en dat ik forfait gaf voor mijn verhaal.

nu ik me het afvraag, wie heeft er dan wel om uitstel gevraagd ? :?

Ik zei toch niet dat je om uitstel had gevraagd? Je had het gekregen van speciial marc.5

Geplaatst:
comment_579080

Oh dan had ik dat niet helemaal gevolgd. Maar ik dacht dat je uitstel had gegeven omdat ie ziek was geweest. Maar ja, wat maakt dat ook uit. Het gaat erom dat de uitreiking vandaag is. Als WhiteGold het niet is vergeten. :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_579798

Iedereen wil ik hierbij nog bedanken voor de inzet en Multi-Gunner ik had je vorige week dus ergens in 2006 nog uitstel gegeven en die week was voorbij gisteren... Dus sorry... je was gewoon te laat.

De jury, Thundercover en Speciial Marc.5 wil ik hierbij ook nog bedanken bij de hulp die ze me hebben gegeven :D.

Geplaatst:
comment_579834

Jammer dat het nu toch echt af is gelopen... Maar ik ga verder met mijn GTA missie beschrijvingen! Dus wie ze nog wil lezen moet me een PB sturen dan stuur ik het complete Word document nog naar je op! :Y

Nu is het nog wachten op de sig.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.