Geplaatst: 11 november 200420 jaren comment_47410 zit vast bij die eerste missie in san fierro da ge woozie leert kenne men auto kantelt altijd op die zandweggekes iemand tips???
Geplaatst: 11 november 200420 jaren comment_47418 zit vast bij die eerste missie in san fierro da ge woozie leert kenne men auto kantelt altijd op die zandweggekes iemand tips??? Probeer eerst de route te leren als het niet lukt. Gewoon tijdens de missie een keer langzaam rijden, en goed onthouden. Daarna de lastige stukken oefenen. Je hoeft ook niet de hele tijd vol gas te blijven rijden om te winnen, zo heel snel zijn de anderen ook niet. Dus doe het iets rustiger op de lastige stukken en vol gas op het asfalt.
Geplaatst: 11 november 200420 jaren comment_47440 De eerste helft is erg gemakelijk en kon ik zonder problemen op volle gas doen, de 2de helft als je dus door de bergen moet en door een stad zijn lastigeren, en kun je het gewoon rustig aandoen als je een voorsprong hebt opgebouwd.. Er komt nog een racemissie die volgens mij lastiger is dan de eerste dus oefen maar goed
Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47865 met je is proberen met een gezinswagen daar gaat ie perfect mee
Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47900 ik heb het gedaan met zo'n 4x4 truck.. die kantelen minder snel, als je niet te snel rijdt
Geplaatst: 13 november 200420 jaren Auteur comment_48014 heb het geprobeerd met een opgetunde bobcat maar die is te traag weet iemand een goeie auto
Geplaatst: 13 november 200420 jaren comment_48016 de auto die naast de hide-out van C. staat. uitstekende voiture, eventje je gas induwen en weg de concurrentie
Geplaatst: 13 november 200420 jaren comment_48086 je kan ook met een motor probere maar je moet wel uitkijke dat ge der nie vanafvalt
Geplaatst: 13 november 200420 jaren comment_48117 Je moet zo'n pick up hebben zo'n eentje wat de politie ook heeft die gaat snel en kan door de bergen maar je hoeft niet zo hard te rijden om te winnen gewoon rustig en goed B)
Geplaatst: 13 november 200420 jaren comment_48141 Ik heb die missie gehaald met een Truck Gewoon al die wagentjes van de weg af drukken als ze je inhalen
zit vast bij die eerste missie in san fierro da ge woozie leert kenne men auto kantelt altijd op die zandweggekes
iemand tips???