Ik heb alle missies uitgespeeld en ben nu bezig met het 'uitroeien' van enemy gangs in los santos. Dus ik ben alle gang territoria van mij aan het maken. Mijn vragen zijn:
1) kun je alleen gang territoria overnemen in los santos? of komen er nadat alles in los santos van jou is nog andere bij?
2) krijg je een beloning voor het overnemen van alle gang territoria? (behalve respect, dat is bij mij al helemaal vol dat balkje en om de zoveel tijd komt er nog wel bij maar dan schiet dat buiten het balkje )
Ik heb alle missies uitgespeeld en ben nu bezig met het 'uitroeien' van enemy gangs in los santos. Dus ik ben alle gang territoria van mij aan het maken. Mijn vragen zijn:
1) kun je alleen gang territoria overnemen in los santos? of komen er nadat alles in los santos van jou is nog andere bij?
2) krijg je een beloning voor het overnemen van alle gang territoria? (behalve respect, dat is bij mij al helemaal vol dat balkje en om de zoveel tijd komt er nog wel bij maar dan schiet dat buiten het balkje
)