Jump to content
Geplaatst:
comment_552344

Oke het zit zo, ik heb een LEGALE site gevonden waar alle afleveringen van southpark opstaan die er bestaan. ja het is echt legaal er word op de site ook uitgelegd hoe dat zit, dit is trouwens de site dus alle southpark fans zijn nu al blij waarschijnlijk maar daar gaat het niet om, ik ben op zoek naar de aflevering waar dat rolstoelgastje zit, die de hele tijd TIMMY!! roept, die vond ik wel heel goed, alleen kan hem zo niet vinden, en om nou al die afleveringen langs te gaan is ook zo'n gedoe, dus southpark fans, veel plezier met de site, en als je weet welke aflevering het is, wel ff melden he!

ps de site heeft veel reclame in popups maar die kan je wegklikken.

klein vraagje: weet iemand of er ook zoiets bestaat voor the osbournes of friends?

Bewerkt: door DX11

Featured Replies

Geplaatst:
comment_557248

Ik vind South Park grof, maar dat maakt het zo populair. Ik vind een fragment leuk van f*ck. You can Suc* My balls! Die is zo vet!

Make Love, Not Warcraft dat is de aflevering DX11.

Bewerkt: door gtaboy107

Geplaatst:
comment_557308

Go God Go is ook heel leuk, Cartman kan niet wachten tot de Nintendo© Wii uitkomt over drie weken, en laat zich invriezen. Butters zou hem dan over drie weken weer terughalen, maar dat vergeet hij en Cartman komt terecht in het jaar 2500 nog wat. Dankzij Mrs Garrison en een nieuwe atheïstische(dat je geen geloof hebt) leraar op South Park Elementary is iedereen in de toekomst atheïstisch, en ze hebben oorlog met elkaar, en het ergste is, ER IS GEEN WII!!! Zal Cartman nog terug weten te komen in zijn tijd? Dat zie je in Go God Go part II. Dat is mijn favoriete van Seizoen 10.

Bewerkt: door wakkiegeslacht

Geplaatst:
  • Auteur
comment_557715
Als jullie denken dat jullie de grootste South Park fans zijn, hebben jullie 't mis :puh: .

Zondag is trouwens Bigger, Longer & Uncut om 19.00 ofzo tot 20.30 op Veronica.

Ja! ik heb hem al vaak gezien maar ga toch kijken, southpark verveelt nooit!
Geplaatst:
  • Auteur
comment_558759

ah hier wastie :puh: maarja, wie weet er waar ik timmy 2000 en make love, not warcraft online kan zien? sorry voor de dubbelpost, oja misschien is het toch niet helemaal legaal maarja youtube mag ook duss... en het is zon slechte kwaliteit dat het weinig kwaad kan, als het nou dvd kwaliteit was ok...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.