Geplaatst: 1 december 200618 jaren comment_552504 Hallo, is er iemand op dit forum, die scarface speelt en bij die missie in south beach is van dat eerste hotel? Wie weet hoe die werkt, mijn boot word aldoor meteen kapotgeschoten. alvast bedankt!m.v.g
Geplaatst: 1 december 200618 jaren comment_552517 ik wil het mischien ook kopen maar mensen zeggen dat het een booring spel is is dat zo DJ-TQM??? sorry voor het offtopic maar antwoort zou fijn zijn gr 60 cent Bewerkt: 1 december 200618 jaren door 60-cent
Geplaatst: 1 december 200618 jaren Auteur comment_552519 Het is af en toe langdradig het is gebaseerd op drugs dealen, mensen afschieten en property eigenen. ik vind het een vet spel. maar veel zeggen dat het niet zo is
Geplaatst: 1 december 200618 jaren comment_552523 ik vind veel spelen leuk zoals gta lcs en the godfather en daar is iedenreen ook heel negative over dau ik zal dit spel zeker leuk vinden (kan het ook nacht zijn zoja kan je dan nog ales helder zien ingame?) als ik het heb zal ik je helpen met je probleem gr 60 cent Bewerkt: 1 december 200618 jaren door 60-cent
Hallo,
is er iemand op dit forum, die scarface speelt en bij die missie in south beach is van dat eerste hotel?
Wie weet hoe die werkt, mijn boot word aldoor meteen kapotgeschoten.
alvast bedankt!m.v.g