Geplaatst: 1 december 200618 jaren comment_552631 hallo iedreen ik zou graag van iemand de main.scm en die andere(weet de naam er niet meer van ) willen hebben. ik had geen backups gemaakt jah ik weet ik ben dom maarjah alvast bedankt!
Geplaatst: 1 december 200618 jaren comment_552636 hallo iedreen ik zou graag van iemand de main.scm en die andere(weet de naam er niet meer van )willen hebben. ik had geen backups gemaakt jah ik weet ik ben dom maarjah alvast bedankt! Ik upload ze wel even voor je. Een moment. Ik heb de bestanden verpakt in een .Zip file, deze kan je met Winrar of Winzip openen. Ik heb ze van Versie 1 en Versie 2 geupload. Veel plezier ermee. Bewerkt: 1 december 200618 jaren door Typhoon
Geplaatst: 1 december 200618 jaren Auteur comment_552639 hallo iedreen ik zou graag van iemand de main.scm en die andere(weet de naam er niet meer van ) willen hebben. ik had geen backups gemaakt jah ik weet ik ben dom maarjah alvast bedankt! Ik upload ze wel even voor je. Een moment. ok dank u wel echt heel erg bedankt! P.S wow dat was een vet snelle reactie:P
hallo iedreen ik zou graag van iemand de main.scm en die andere(weet de naam er niet meer van
)
willen hebben.
ik had geen backups gemaakt jah ik weet ik ben dom maarjah alvast bedankt!