ik kwam op een boerderij , en plotseling zag ik een auto slippen , en kantelde op de weg.
plotseling kwam er een auto supersnel aangereden en knalde erop , daarna nog een auto , daarna nog een , en daarna nog een stuk of 20 .
1 in de fik , ontploffen , al de rest ook in de fik , allemaal ook ontploffen .
er lagen zo een 20 tal wrakken , maar er was een mooie opening op de weg , en er komt een auto aangereden , en wat gebeurt er ? hij slipt !
weer 20 autos erop , en daarna KABOOM.
daarna gebeurde nog eens hetzelfde , de wrakken lagen deze mooi aan de kant vd weg , maar er moet toch 1 auto slippen , en daar moeten er een hele hoop op inrijden .
verder heb ik niks meer kunnen zien , want er vloog een brandend wrak mijn kant op en ik was lekker wasted.
kwas op zoek naar de zelfmoord fotograaf , maar ik kreeg iets veel spectaculairders.
kga een kaartje zoeken om de exacte locatie op aan te geven.
ik kwam op een boerderij , en plotseling zag ik een auto slippen , en kantelde op de weg.
plotseling kwam er een auto supersnel aangereden en knalde erop , daarna nog een auto , daarna nog een , en daarna nog een stuk of 20
.
1 in de fik , ontploffen , al de rest ook in de fik , allemaal ook ontploffen
.
er lagen zo een 20 tal wrakken , maar er was een mooie opening op de weg , en er komt een auto aangereden , en wat gebeurt er ? hij slipt !
weer 20 autos erop
, en daarna KABOOM.
daarna gebeurde nog eens hetzelfde , de wrakken lagen deze mooi aan de kant vd weg , maar er moet toch 1 auto slippen , en daar moeten er een hele hoop op inrijden
.
verder heb ik niks meer kunnen zien , want er vloog een brandend wrak mijn kant op en ik was lekker wasted.
kwas op zoek naar de zelfmoord fotograaf , maar ik kreeg iets veel spectaculairders.
kga een kaartje zoeken om de exacte locatie op aan te geven.
wat zeggen jullie hier van ?