Jump to content
Geplaatst:
comment_552888

Sinds kort hebben we op de wikigta frontpage de rubriek "wist je dat" aangepast, zodat er nu kleine losse interessante feitjes staan. Het is onze bedoeling om dit heel erg regelmatig te laten wisselen. Hiervoor hebben we op de wiki natuurlijk al heel veel pagina's vol wetenswaardigheden om uit te putten, en het team heeft natuurlijk ook heel veel GTA feiten kennis. Maar als je als gebruiker van WikiGTA leuke interessante feitjes weet, mag je ze in dit topic aandragen. Telkens als we de lijst vernieuwen zullen we ook suggesties uit dit topic meenemen.

We zullen natuurlijk niet alle suggesties gebruiken, en de inzendingen kritisch beoordelen op originaliteit, waarheidsgehalte en amusementswaarde.

Dus laat hier je GTA-kennis blijken, en schotel ons mooie wist-je-datjes voor.

• Reacties 540
  • Bezichtigingen 163.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_917097
Wist je dat?

- je in Vice City op de PC in een geëxplodeerde taxi kan rijden?*

- dat met VCS de Bulldozer zowel kwa deuren als kwa rijgeluid hetzelfde klinkt als de infernes?

(hoe doe je dat:

1. zoek een normale taxi (dus geen Kaufman Cab of Cabbie) met de chauffeur er in.

2. typ als je de chauffeur eruit hebt gegooit en bijna zit de cheat "bigbang".

3. typ direct na "bigbang" "aspirine"(health cheat)

4. nu zit je in een geëxplodeerde taxi

5. de taxi brandt nu nog wel dus doe weer de health cheat.

6. nu kun je er gewoon in rondrijden.)

Ik garandeer dat dit waar is. Als jullie hier een foto van willen, meld het even...

KaleViool

Met cheats bereik je veel, en hoort denk ni echt bij de gameplay

Geplaatst:
comment_918634

Wist je dat de missie Domo Arigato Domestoboto in het spel GTA VCS afgeleid is van het liedje: Mr Robot? en tevens ook een verwijzing?

Styx - Mr Roboto

Als je goed luistert hoor je;

Domo arigato, Mr. Roboto,

Mata ah-oo hima de

Domo arigato, Mr. Roboto,

Himitsu wo shiri tai

Bewerkt: door Ice Banana

Geplaatst:
comment_921402

Je kunt op 1 dag $126.000,- krijgen in VCS. Als je alle Empire gebouwen hebt en als je de submissies die daarbij horen ook helemaal hebt gedaan dan krijg je om 16:00 $126.000,-

Geplaatst:
comment_921582

Wist je dat de maps van gta3,vice city,san andreas.liberty city stories,gta advance,gta vice city stories en gtaIV gebasseerd zijn op de namen van de 3 eilanden in gta 1 san andreas vice city en liberty city:).

Geplaatst:
comment_922612

Wist je dat...

... je ook in GTA 3 de rondvliegende Dodo's kunt opblazen?

... Francis International Airport terugkeert in GTA IV?

... je in GTA 3 kunt rijden in ontplofte auto's?

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
comment_923870

wist je dat

-lance vance is gebaseerd op will smith.(is wat ik heb gelezen.)

-umberto robina een enorme uitslover is.

-je in vice city kan vliegen met een tank.

-dat ik gek wordt van het *gta IV gezeik :ch: .

*het gebuert vast weer dat deze game nu goed is en een paar jaar later iedereen er van af wil.

Bewerkt: door 1973

Geplaatst:
comment_925653
*het gebuert vast weer dat deze game nu goed is en een paar jaar later iedereen er van af wil.

Dat is altijd zo dat hou je niet tegen maar als je zo gaat denken koop je na een tijdje helemaal geen spellen meer.

Geplaatst:
comment_929421
Wist je dat...

De 1 april grap dit jaar wel heel erg flauw is?

en ik weet niet eens wat de grap was.het is erg onduidelijk.

Dat is altijd zo dat hou je niet tegen maar als je zo gaat denken koop je na een tijdje helemaal geen spellen meer.

ja ehm na driver 2 twijvel ik of er nog iets bij komt.

Bewerkt: door 1973

Geplaatst:
comment_929438
Wist je dat...

De 1 april grap dit jaar wel heel erg flauw is?

en ik weet niet eens wat de grap was.het is erg onduidelijk.

ja ehm na driver 2 twijvel ik of er nog iets bij komt.

Ik denk dat het beter zou zijn dat je enkel zou posten als je een suggestie hebt.Anders is het spam. ;)

Je kan de 1 april grap hier checken.

Wist je dat : Liberty city over 1 vlieghaven beschikt die in gta 4 terugkomt.

Geplaatst:
comment_933071

Wist je dat alle GTA 3 era hoofdrolspelers met elkaar verbonden zijn..?

Claude(hoofdrolspeler GTA III) kent CJ(hoofdrolspeler SA), Tony Cipriani(hoofdrolspeler LCS) en Phil Cassedy,

Phil Cassedy kent Tommy Vercetti(hoofdrolspeler VC) en Vic Vance(hoofdrolspeler VCS) en er zijn nog veel meer links naar elkaar...

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_945456

Wist je dat, het onduidelijk is hoe Ricardo Diaz in GTA Vice City in de missie "the Party" op het schip van Cortez aangekomen is?

Alle bruggen in Vice zijn gesloten vanwegen de orkaan die richting de stad gaat. Met de helicopter zou niet gekunt hebben, want die staat nergens "geparkeerd" als je aankomt op het feest. Met de auto kon niet, (vanwege de afgesloten bruggen dus) En als hij al met de helicpter of eventueel met een boot (zijn huis licht aan het water)

zou zijn gekomen, zou je dat gehoord moeten hebben, aangezien Diaz aankomt op het moment dat jij je al een minuut op de bood bevind. En dat hij al van te voren op de bood zat kan ook niet; hij bood zijn excuses aan bij Colonel Cortez omdat hij laat aankwam. Een mogelijkheid zou kunnen zijn dat hij met de helicopter ergens anders zou zijn geland en toen naar het schip zou zijn gegaan, of met de bood op een andere plek zou zijn aangemeerd, maar dat is niet bepaald zijn stijl, daarbij staat er, als je van de bood komt, geen ander vervoersmiddel, en geloof me als ik zeg dat ik de parkeergarage tegenover de bood van Cortez heb gekeken of daar iets vreemds was, maar ik kwam alleen een hidden package tegen. En of hij over de poort bij Starfish is geklommen om met een taxi naar het feest te gaan betwijfel ik...

Het is dus onduidelijk, of hij heeft een teleporter-mod gedownload :)

Bewerkt: door GTA-Sheep
Overbodige afbeelding verwijderd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.