Jump to content
Geplaatst:
comment_552888

Sinds kort hebben we op de wikigta frontpage de rubriek "wist je dat" aangepast, zodat er nu kleine losse interessante feitjes staan. Het is onze bedoeling om dit heel erg regelmatig te laten wisselen. Hiervoor hebben we op de wiki natuurlijk al heel veel pagina's vol wetenswaardigheden om uit te putten, en het team heeft natuurlijk ook heel veel GTA feiten kennis. Maar als je als gebruiker van WikiGTA leuke interessante feitjes weet, mag je ze in dit topic aandragen. Telkens als we de lijst vernieuwen zullen we ook suggesties uit dit topic meenemen.

We zullen natuurlijk niet alle suggesties gebruiken, en de inzendingen kritisch beoordelen op originaliteit, waarheidsgehalte en amusementswaarde.

Dus laat hier je GTA-kennis blijken, en schotel ons mooie wist-je-datjes voor.

• Reacties 540
  • Bezichtigingen 163.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 3 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1477813

Wist je dat ... De outro van GTA III tevens te vinden is op de UMD van GTA Vice City Stories?

..\PSP_GAME\USRDIR\AUDIO\MUSIC\END.at3 (PM me voor een geconverteerd WAV bestand)

Hierin heb ik tevens wat fouten opgemerkt:

Nieuwslezeres: "Residents of in Cedar Grove ...

There've been no official denails denials concerning rumours

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1490141

Alles over SA:

- Dat Rockstar Games 50 Cent heeft gevraagd voor de stem van CJ

Kentekenplaten

Van Cesar: LVA4L

Jizzy's ('Pimpmobile'): HO 2 HO

Ryder: SHERM (CJ Noemt Ryder tijdens de game 'sherm-head'

Denise: HOMEGIRL

Mike Toreno's: OMEGA

Millies: SPANK

- Als je ten noorden van de millitaire basis gaat je een 'Body Dump' kan vinden

- Het woord 'Fuck' 365 keer in het spel wordt gezegd. (Niet de Random Characters meegeteld + De soundtrack)

Dit vindt ik wel de beste:

Ik heb ze van Deze site :$

Geplaatst:
comment_1490395

Wist je dat:

-GTA IV een van de meest succesvolste premiere heeft gehad en daarmee zelfs in het Guiness World Records 2009 staat?

-GTA IV in een dag aan zo'n 310 miljoen dollar verkocht heeft? (70 miljoen exemplaren)

-Liberty City in meerdere GTA's voorkomt?

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1506400

wist je dat luis lopez (van gta 4 balled gay of tony ) ook in de normale versie van gta 4 voorkomt in de cutscene van de missie museum piece ?

(hij onderbreekt de deal door op ze te schieten met een ak-47 :dans:

wist je dat je bij gta 4 door te gaan slapen (saven ) de politie weg is als je weer wakker wordt? :eten:

Bewerkt: door Lantyz

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1518816

wist je dat luis lopez (van gta 4 balled gay of tony ) ook in de normale versie van gta 4 voorkomt in de cutscene van de missie museum piece ?

(hij onderbreekt de deal door op ze te schieten met een ak-47 :dans:

wist je dat je bij gta 4 door te gaan slapen (saven ) de politie weg is als je weer wakker wordt? :eten:

Laat me dat verbeteren.

Wist je dat je sinds GTA:SA de politie kwijt raakt als je Saved.

Geplaatst:
comment_1519037

deze kan er wel uit dacht ik?

De PS3 versie van GTA IV sinds deze week Throphies bevat?

Wist je dat...

Admins lui zijn?

Wist je dat...

een klein hutje bij de haven van Alderney in GTA IV kapot kan?

snapmap please?

Bewerkt: door FGras

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.