Jump to content
Geplaatst:
comment_552888

Sinds kort hebben we op de wikigta frontpage de rubriek "wist je dat" aangepast, zodat er nu kleine losse interessante feitjes staan. Het is onze bedoeling om dit heel erg regelmatig te laten wisselen. Hiervoor hebben we op de wiki natuurlijk al heel veel pagina's vol wetenswaardigheden om uit te putten, en het team heeft natuurlijk ook heel veel GTA feiten kennis. Maar als je als gebruiker van WikiGTA leuke interessante feitjes weet, mag je ze in dit topic aandragen. Telkens als we de lijst vernieuwen zullen we ook suggesties uit dit topic meenemen.

We zullen natuurlijk niet alle suggesties gebruiken, en de inzendingen kritisch beoordelen op originaliteit, waarheidsgehalte en amusementswaarde.

Dus laat hier je GTA-kennis blijken, en schotel ons mooie wist-je-datjes voor.

• Reacties 540
  • Bezichtigingen 163.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_638149

Wist je dat de warehouse waarvan niemand weet waarvoor het interieur is gewoon het gebouw is waarin je een gast moet vermoorden in de eerste missie van C.R.A.S.H :D:D:D ik ben er 99,9% zeker van _O__O__O__O__O__O_

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Bewerkt: door hesoyam

Geplaatst:
comment_638183
Wist je dat de warehouse waarvan niemand weet waarvoor het interieur is gewoon het gebouw is waarin je een gast moet vermoorden in de eerste missie van C.R.A.S.H :D:D:D ik ben er 99,9% zeker van _O__O__O__O__O__O_

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben

Het is de 2de missie van C.R.A.S.H. ;)Warehouse in de missie Gewone Warehouse

Wist je dat je in iedere 3D GTA met behulp van cheats al meteen overal kan komen?

Bewerkt: door ArticLight

Geplaatst:
comment_640434

Wist je dat je in Vice City de rondvliegende Dodo's kunt opblazen met een hunter!

Uitleg: Ga met je Hunter achter een, automatich, vliegtuig die alsmaar rondjes vliegt over Vice City. Schiet er nu op en je krijgt 3 Wanted sterren achter je aan!

Geplaatst:
comment_641599

Wist je dat de voice-acteur van " Nelson " van The Simspons , een reclame spotje inspreekt in GTA Vice City Stories?

Is niet echt speciaal , maar wou het gewoon even zeggen :)

Aeroplane..,x

Bewerkt: door Aeroplane

Geplaatst:
comment_642548

wist je dat de laatste missie van de Badlands en de eerste missie van San Fierro (are you going to San Fierro & Wear flowers in your hair) vernoemd zijn naar de eerste 2 regels van het liedje "Are you going to San Francisco" van (weet de originele versie niet)

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_650091

Gta San Andreas ongeveer 35 vierkante kilometer groot is (dat heb ik gemeten door 2x met een boot langs de zijden te gaan en dan 2 zijden met elkaar te vermenigvuldigen :sigaar: )

Dat is ongeveer 4.4x zo groot dan de oppervlakte van Vice city (die is ongeveer 8 vierkante kilomet maar die is veel moeilijker te meten want dat is niet zo'n mooi vierkant als San Andreas dus hier kan een meetfout zitten. Maar ik zit er bij San Andreas wel goed bij in de Buurt

Geplaatst:
comment_654951
wist je dat de laatste missie van de Badlands en de eerste missie van San Fierro (are you going to San Fierro & Wear flowers in your hair) vernoemd zijn naar de eerste 2 regels van het liedje "Are you going to San Francisco" van (weet de originele versie niet)

FF ter aanvulling:

Wist je dat de laatste missie van de Badlands en de eerste van San Fierro (are you going to San Fierro & Wear Flowers in your hair) vernoemd zijn naar IF YOUR GOING TO SAN FRANSISCO van SCOTT MACKENZIE

Hier de songtekst

If you're going to San Francisco

Be sure to wear some flowers in your hair

If you're going to San Francisco

You're gonna meet some gentle people there

For those who come to San Francisco

Summertime will be a love-in there

In the streets of San Francisco

Gentle people with flowers in their hair

All across the nation such a strange vibration

People in motion

There's a whole generation with a new explanation

People in motion people in motion

For those who come to San Francisco

Be sure to wear some flowers in your hair

If you come to San Francisco

If you come to San Francisco

Bewerkt: door Da Phoenix

Geplaatst:
comment_660949

Wist je dat je bij de Nitro mogelijkheid in San Andreas niet sneller gaat maar alleen sneller accelereert?

Wist je dat de rapper "The Game" de stem van B-Dup inspreekt in San Andreas?

Wist je dat "Las Payadas" een beetje lijkt op Pay Day oftewel betaaldag. waarom weet ik niet

Geplaatst:
comment_663570

Wist je dat?

...in iedere GTA er minstens één missienaam een persiflage of woordspeling is? Doorgaans verwijzen deze naar muziek, seks of een film.

...het na GTA2 tot het 6e deel van de reeks zou duren tot er weer een multiconsole multiplayerfunctie beschikbaar zou zijn?

...er voor alle versies die deze functie niet bezaten met uitzondering van GTA1 er minstens één multiplayermod werd gemaakt?

...GTA San Andreas met opzet makkelijk modbaar gemaakt is?

...een zekere mod ze ironisch genoeg miljoenen verlies heeft gekost? / Rockstar's verlies door de ontdekking van de 'Hot Coffee' scènes in de miljoenen loopt?

...de enige GTA op een nintendo verschenen ook meteen de slechtst verkopende is?

...GTA: LCS van oorsprong 'PSP only' was bedoelt?

...WikiGTA de grootste informatieve site over de Grand Theft Auto serie is?

...Umberto Robina een grote mond heeft, maar toch nooit betrapt is op moed of nuttig werk voor de Cubans?

...de Grand Theft Auto serie zowel één van de meest becritiseerde als (één van) de best verkochte?

...ik helaas echt geen betere wist-je-datjes kon bedenken? :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.