Geplaatst: 2 december 200619 jaren Ik heb Jizzy vermoord en die telefoon gedoe gepakt maar waar ligt dan pier234 ofzo dan?? want daar moet ik Cesar namelijk ontmoeten ik zie namelijk niks op de radar ken iemand me uitleggen
Geplaatst: 2 december 200619 jaren Ik heb Jizzy vermoord en die telefoon gedoe gepaktmaar waar ligt dan pier234 ofzo dan?? want daar moet ik Cesar namelijk ontmoeten ik zie namelijk niks op de radar ken iemand me uitleggen Je bedoeld Pier 69, deze Pier ligt in het Esplanade North gebied van San Fierro. Als het goed is zal dit icoontje op je radar staan: . Daar begint de missie. Het rode vierkantje steld de plaats voor waar je Cesar ontmoet, het blauwe icoontje is Pier 69. Bewerkt: 2 december 200619 jaren door Typhoon
Geplaatst: 2 december 200619 jaren Ik heb Jizzy vermoord en die telefoon gedoe gepaktmaar waar ligt dan pier234 ofzo dan?? want daar moet ik Cesar namelijk ontmoeten ik zie namelijk niks op de radar ken iemand me uitleggen Je bedoeld vast pier 69. Ik heb er snel een kaartje van gemaakt. Je moet er op klikken voor een vergroting!
Geplaatst: 5 december 200619 jaren Cesar staat ergens boven op een dak, te bereiken via een trapje tegenover pier 69, ff zoeken, maar moet niet te moeilijk zijn. suc6!!!!
Ik heb Jizzy vermoord en die telefoon gedoe gepakt
maar waar ligt dan pier234 ofzo dan??
want daar moet ik Cesar namelijk ontmoeten
ik zie namelijk niks op de radar
ken iemand me uitleggen