Vanavond Sinterklaas gevierd ik heb van mijn ouders het spel World of Warcraft gekregen, net geïnstalleerd, ik dacht ha Maandag haal ik wel een gamecard voor 2 maanden, dit weekend gebruik ik dan alvast de gratis 10 dagen pass! Maar dan komt het probleem ik wil mij registreren verloopt allemaal vlekkenloos totdat hij komt
met: de gamecard hoe ik wil betalen om te spelen ik klik die kaart aan (geen andere mogelijke optie voor een kaart was er) Dus ik voer de code in, het merkwaardige was al dat hij niet helemaal paste maar goed ik drukte op 'ok' toen ik klaar was met de cijfertjes. En nee hij deed het niet.. Ik weet niet precies wat ik nu moet doen. Mij vraag is daarom kan ik die Free 10 Day Guest pass gebruiken? Of is hij alleen maar voor een andere persoon? Als hij wel te gebruiken is voor mij zelf wil ik graag weten hoe ik dat moet doen.
Beste leden,
Vanavond Sinterklaas gevierd ik heb van mijn ouders het spel World of Warcraft gekregen, net geïnstalleerd, ik dacht ha Maandag haal ik wel een gamecard voor 2 maanden, dit weekend gebruik ik dan alvast de gratis 10 dagen pass!
Maar dan komt het probleem ik wil mij registreren verloopt allemaal vlekkenloos totdat hij komt
met: de gamecard hoe ik wil betalen om te spelen ik klik die kaart aan (geen andere mogelijke optie voor een kaart was er) Dus ik voer de code in, het merkwaardige was al dat hij niet helemaal paste maar goed ik drukte op 'ok' toen ik klaar was met de cijfertjes. En nee hij deed het niet.. Ik weet niet precies wat ik nu moet doen. Mij vraag is daarom kan ik die Free 10 Day Guest pass gebruiken? Of is hij alleen maar voor een andere persoon? Als hij wel te gebruiken is voor mij zelf wil ik graag weten hoe ik dat moet doen.
Alvast bedankt
Groet gammie.