Geplaatst: 3 maart 200421 jaren comment_2356 hallo, ik ben freek en ik ben een ervaren GTA speler.. Maar ik kan me egt geen wijs uit GTA3:MTA --> The All Seeing Eye en al die zooi ik heb alle stappen gevolgd van de user guide op de website van www.mtavc.com maar ik krijg iedere X een of andere Runtime Error 76 - Path not found en een maat van mij krijgt hetzelfde bericht iedere X :angry: zouden jullie mij kunnen helpen?????????????????????? mzl, gr freek :blink:
Geplaatst: 28 september 200420 jaren comment_31446 wat is de nieuwste versie van mta MTA 0.4.1! Bijna hetzelfde als Vice City! Je kan ook GTA 3 kiezen in het lijstje van Vice City!
Geplaatst: 14 oktober 200420 jaren comment_35517 maar dan kunnen ze toch opnieuw dit hier starten of is dit niet zo slim geantwoord van me
Geplaatst: 30 december 200420 jaren comment_72392 Kheb het zelfde of het ligt aan men server die ik heb .. Iemand een gta 3 server ?
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72565 Nee het is denk ik het beste als je ''The All Seeing Eye'' aanschaft. Het zorgt ervoor dat je alle Gta3/VC servers ongeveer van de wereld ziet,dan dubbelklikken op de naam en spelen maar Bewerkt: 31 december 200420 jaren door liltuner
Geplaatst: 31 december 200420 jaren comment_72696 MTA HEEFT EEN WINDOWS 98 PATCH, WEES NIET ZO DOM EN GA DAAR EERST NAAR OP ZOEK!!!!!!!!!!!
Geplaatst: 27 februari 200619 jaren comment_350103 yo!!! ik heb ook een probleem ik heb zeker weten me goede ip ingevoert en ik krijg steeds dit: oww jah daar staat Connecting... Disconnected: Connection timed out. (Delay = 5 sec) Auto Reconnect in 5 Secs, Please Wait
hallo, ik ben freek en ik ben een ervaren GTA speler..
Maar ik kan me egt geen wijs uit GTA3:MTA --> The All Seeing Eye en al die zooi
ik heb alle stappen gevolgd van de user guide op de website van www.mtavc.com
maar ik krijg iedere X een of andere Runtime Error 76 - Path not found
en een maat van mij krijgt hetzelfde bericht iedere X :angry:
zouden jullie mij kunnen helpen??????????????????????
mzl, gr freek :blink: