Jump to content
Geplaatst:
comment_553868

Het leek me leuk om hier een poll over te maken omdat dit onderwerp één van het belangrijkste verhaal in GTA Vice City Stories is.

Wat vinden jullie van De LegerBasis ?

En wat vinden jullie van het verhaal van Victor Vance en het Leger ?

Zelf vind ik het perfect ik vind de LegerBasis erg mooi en het verhaal met Victor Vance en het Leger vind ik ook perfect het past echt goed in GTA Vice City Stories vind ik.

Alleen 1 nadeeltje dat de missies best wel snel zijn gedaan binnen een kwartier zijn ze al gedaan.

• Reacties 53
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Wat vinden jullie van De LegerBasis ? 131 leden hebben gestemd

1. 1. En wat vinden jullie van het verhaal van Victor Vance en het Leger ?

• Perfect
      32
    • Goed
      43
    • Ruim Voldoende
      21
    • Voldoende
      14
    • Matig
      10
    • Slecht
      7

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_661339
Gelukkig kan je naar de storymode weer het leger in (omdat je dan je army fatigues terugkrijgt).

dus na de missie last stant moet ik ook probeeren ruum voldoende het leger past niet egt bij gta

Geplaatst:
comment_661706

Legerbasis van 'ViceCity Stories' vind ik opzich best klein er mocht wel wat meer in zoals wagens, tanks,geheime gangen, meer gebouwen waar je in kon.

Opzich is hij wel goed alleen ik zou wel beter vinden als hij net zo groot zou zijn net zoals in San Andreas waar je ook nog eens ondergronds in kon want ik vind dat zo gaaf bij SanAndreas!

Geplaatst:
comment_662363
Ik heb Vice City Stories te leen van iemand en de legerbasis maakt een goede indruk. Het past wel goed bij het verhaal en het is grappig. De legerbasis zelf vind ik er mooier uit zien dan in 1986.

Helemaal mee eens!!.Ik vindt hem een ruim voldoende waard Waarom:Ik vind de basis opzicht heel mooi.Mooier dan VC.Maar alleen de missies zijn wat weinig en sommige ook een beetje domper,dus genoeg voor een ruim voldoende :klap:

Geplaatst:
comment_662444

ik vond het perfect alleen jammer dat er tijdens de tijd dat je daar verblijft niet meer soldaten rondlopen. Ik had graag een peloton zien voorbij marcheren of één of andere officier die je de huid vol scheldt omdat je niet doet wat gevraagd wordt. Ook had ik wat meer militiare voertuigen in de kazerne zien staan.

Geplaatst:
comment_676533

Ondaks het feit dat ik legerbasisen en alles met legers enzo. haat, vind ik deze basis toch een ruim voldoende waard. Hij is groter dan in VC, en er zijn straten. Er had van mij wel iets anders mogen komen.

Mvg, Apple-Mac :bier:

Geplaatst:
comment_678377

Rockstar koos in deze GTA voor een verhaal wat zich begon op een legerbasis. Een perfecte keuze . Helaas is de pret wel snel over op de leger basis. Persoonlijk had het hele verhaal zich wel wat langer op de legerbasis mogen afspelen.

:bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.