Ik heb nu 9 maanden een ps2 in mijn bezit (nieuw gekocht toen) ik heb er twee orginele Ps2 controllers bij. Maar de laatste paar dagen reageert de controller waar ik over het algemeen mee game niet meer goed hij maakt soms geen contact. Houd in dat soms de controller niet reageerd bij Gta komt hij dan in het pauze menu met de melding dat hij niet is aangesloten terwijl dit wel het geval is. Ik haal hem er dan uit en steek hem er weer in, hij doet het dan wel weer voorlopig, maar toch het gebeurd zomaar weer dat die controller niet meer reageert. Ik vind dit een lastige situatie en het vreemde is nog ik ga er goed mee om, dus ik gooi er niet mee of iets dergelijks en verder nooit iets raars mee gebeurd Iemand enig idee waarom de controller zo raar doet? Want ik vind het wel raar dat hij na 9 maanden al kapot gaat.. Zonde.. Toch?
Beste Leden,
Ik heb nu 9 maanden een ps2 in mijn bezit (nieuw gekocht toen) ik heb er twee orginele Ps2 controllers bij. Maar de laatste paar dagen reageert de controller waar ik over het algemeen mee game niet meer goed hij maakt soms geen contact. Houd in dat soms de controller niet reageerd bij Gta komt hij dan in het pauze menu met de melding dat hij niet is aangesloten terwijl dit wel het geval is. Ik haal hem er dan uit en steek hem er weer in, hij doet het dan wel weer voorlopig, maar toch het gebeurd zomaar weer dat die controller niet meer reageert. Ik vind dit een lastige situatie en het vreemde is nog ik ga er goed mee om, dus ik gooi er niet mee of iets dergelijks en verder nooit iets raars mee gebeurd
Iemand enig idee waarom de controller zo raar doet? Want ik vind het wel raar dat hij na 9 maanden al kapot gaat.. Zonde.. Toch?
Groet gammie.