Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47602 ik heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de chauffeurs soms al uit de auto zouden gaan als ze alleen al je wapen zien maar dat is mij nog nooit gelukt en in VC kon je winkels beroven weet iemand of dat in SA ook weer kan??
Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47665 geen idee maar hoe kon je dan in VC winkels beroven
Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47757 simpel, je loopt een winkel binne, bv die juwelier, en je gaat voor de toonbank staan. dan pak je een pistool, of watevah, en je lockt op de man agter de kassa (dis VC) en SA heb ik wel een paar keer geprobeerd om die chauffeurs er uit te dreige, maar nie gelukt, ze karre telkens snel weg. stelletje slappe happe
Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47760 je kan mensen in de auto ook met 1 kogel doden door gewoon voor hun auto te staan, manueel te mikken op hun hoofd, 1x schieten. Dan vallen ze uit de auto
Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47880 ik heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de chauffeurs soms al uit de auto zouden gaan als ze alleen al je wapen zien maar dat is mij nog nooit gelukten in VC kon je winkels beroven weet iemand of dat in SA ook weer kan?? Niet waar, Nee.
Geplaatst: 13 november 200420 jaren comment_48179 das klote is de ruit kapot, ik hem m liever heel :lol: <_<
ik heb ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de chauffeurs soms al uit de auto zouden gaan als ze alleen al je wapen zien maar dat is mij nog nooit gelukt
en in VC kon je winkels beroven weet iemand of dat in SA ook weer kan??