Ps: De tekst helemaal bovenin het plaatje '' Playstation2'' wil ik niet gerenderd hebben. ( dus verwijderen)
En dat sony merkje links ondering, en dat 16+ tekendje moeten ook weg.
Grootte: 500x150 Met 100 KB
Plaatje: In het midden, de normale tekst ''Socom U.S. navy Seals''
Aan de linkerzijkant ( beetje links boven ): Een humvee ( een soort hummer ) met daarin een man achter een mitarieur. De plaatjes moeten er mooi in zijn gerenderd! de humvee en de soldaat wil ik wel een beetje gerenderd hebben!
Rechterzijkant:Een soldaat. Het geheel moet een beetje lijken op de voorkant van het boekje van socom 3.
Tekst: Net als de tekst op het boekje ( socom 3 ) En mijn naam moet er rechtsonderin komen te staan. Mijn naam moet rechts onderin komen te staan. Het letterype is de blauw/gele tekst socom 3. Die adelaar moet er ook bij komen! presies op de zelfde plek als nu.
PS: Niet die duitse (of wat voor taal dan ook) er bij zetten!
Als het lukt het zelfde lettertype als socom 3 us navy seals.... Anders doe maar ongeveer het zelfde als de tekst: ''U.S Navy Seals''. dus niet ''Socom 3'' tekst, maar de kleine lettertjes eronder ( beetje ijzer stijl)
Rand: bruin/zwart
Render: Nee
Extra: Veel vuil en camouflage op de achtergrond.
kleur: groen/camouflage
Om het lettertype te overzien, heb ik een voorbeeltje geupload.
Het lettertype dat u moet gebruiken is het letterype in het plaatje. ( socom 3 )
Met deze tekens, info en voorbeelden moet het wel lukken denk ik!
Hier is de info:
Type: Signature
Stijl: Oorlog/Socom (3) U.S Navy Seals ( ps2 game)
afbeelding: http://img147.imageshack.us/img147/9549/po...snavyseahg3.jpg
Ps: De tekst helemaal bovenin het plaatje '' Playstation2'' wil ik niet gerenderd hebben. ( dus verwijderen)
En dat sony merkje links ondering, en dat 16+ tekendje moeten ook weg.
Grootte: 500x150 Met 100 KB
Plaatje: In het midden, de normale tekst ''Socom U.S. navy Seals''
Aan de linkerzijkant ( beetje links boven ): Een humvee ( een soort hummer ) met daarin een man achter een mitarieur. De plaatjes moeten er mooi in zijn gerenderd! de humvee en de soldaat wil ik wel een beetje gerenderd hebben!
Rechterzijkant:Een soldaat. Het geheel moet een beetje lijken op de voorkant van het boekje van socom 3.
Tekst: Net als de tekst op het boekje ( socom 3 ) En mijn naam moet er rechtsonderin komen te staan. Mijn naam moet rechts onderin komen te staan. Het letterype is de blauw/gele tekst socom 3. Die adelaar moet er ook bij komen! presies op de zelfde plek als nu.
PS: Niet die duitse (of wat voor taal dan ook) er bij zetten!
Als het lukt het zelfde lettertype als socom 3 us navy seals.... Anders doe maar ongeveer het zelfde als de tekst: ''U.S Navy Seals''. dus niet ''Socom 3'' tekst, maar de kleine lettertjes eronder
( beetje ijzer stijl)
Rand: bruin/zwart
Render: Nee
Extra: Veel vuil en camouflage op de achtergrond.
kleur: groen/camouflage
Om het lettertype te overzien, heb ik een voorbeeltje geupload.
Het lettertype dat u moet gebruiken is het letterype in het plaatje. ( socom 3 )
Met deze tekens, info en voorbeelden moet het wel lukken denk ik!
Suc-6!
--------------------
Bewerkt: door rems GTA