Geplaatst: 3 december 200618 jaren comment_554367 Wat vind jij nou vervelende punten met vcs? Ik vind: Niet zomaar opslaan, je moet altijd naar je savehouse Je kan niet trainen in de gym Je kan geen losse kledingstukken kopen Je kan niet duiken Veel te weinig fietsen en jetski's Little willy steeds opnieuw moeten kopen Er had een stukje extra bij moeten komen Je kan niet klimmen Richten gaat stroef Gebouwen laden te sloom Autos verdwijnen uit je garage Je kan veel gebouwen niet meer in (diaz manision, het gebouw ertegenover, tool shops, apartement 3C, ocean beach hotel, malibu club ect. Aan welke punten stoor jij je in vcs ps: Hier word alleen gekeken naar wat je nou echt mist.. en niet dat het aan de hardware ligt! dus wat mis je nou echt! EDIT: Sorry voor de typfout in de titel >>> Door Dizzee: Topictitel aangepast. We zijn nog altijd een Nederlands forum.<<< Bewerkt: 3 december 200618 jaren door Dizzee
Geplaatst: 4 september 200915 jaren comment_1474161 Ik vind het jammer dat de heli's niet zo hoog kunnen, nog niet eens tot het hoogste gebouw Daar moet ik weer een glitch voor gebruiken
Geplaatst: 23 februari 201015 jaren comment_1594970 Ik vind het jammer dat de heli's niet zo hoog kunnen, nog niet eens tot het hoogste gebouw Daar moet ik weer een glitch voor gebruiken Vind ik ook, ben het helemaal met je eens
Wat vind jij nou vervelende punten met vcs?
Ik vind:
Niet zomaar opslaan, je moet altijd naar je savehouse
Je kan niet trainen in de gym
Je kan geen losse kledingstukken kopen
Je kan niet duiken
Veel te weinig fietsen en jetski's
Little willy steeds opnieuw moeten kopen
Er had een stukje extra bij moeten komen
Je kan niet klimmen
Richten gaat stroef
Gebouwen laden te sloom
Autos verdwijnen uit je garage
Je kan veel gebouwen niet meer in (diaz manision, het gebouw ertegenover, tool shops, apartement 3C, ocean beach hotel, malibu club ect.
Aan welke punten stoor jij je in vcs
ps:
Hier word alleen gekeken naar wat je nou echt mist.. en niet dat het aan de hardware ligt! dus wat mis je nou echt!
EDIT:
Sorry voor de typfout in de titel
>>> Door Dizzee: Topictitel aangepast. We zijn nog altijd een Nederlands forum.<<<
Bewerkt: door Dizzee