Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47613 Weet iemand wat voor auto een patriot is?? Ik heb die nodig voor met een kraan die auto op een schip te zetten.
Geplaatst: 6 maart 200520 jaren comment_104921 ik vin de patriot egt verneukt in vice city was hij veel stoerder
Geplaatst: 6 maart 200520 jaren comment_105032 Ik vind hem nog wel relaxed Alleen dan mocht ie wel wat groter zijn
Geplaatst: 7 maart 200520 jaren comment_105257 volgens mij rijdt de blista compact ook in LS, namelijk bij dat huis in Santa Maria Beach dat je kan kopen ik zeg ook niet dat ze alleen op die plekken rijden, maar daar rijden ze het meest Hij rijdt ook vaak rond bij je Savehuis in Las Venturas vlakbij het begin van de startbaan van Las Venturas Airport(Daar ligt ook een kogelvrij vest) En deze auto heeft samen met de Bullet de beste wegligging. Bewerkt: 7 maart 200520 jaren door Darts
Geplaatst: 7 maart 200520 jaren comment_105354 Je kan hem ook stelen van die koerier van Big Smoke(rijd van los santos naar san fiero(of andersom))als je van cesar een telefoontje krijgt moet je "ja"antwoorden en dan da rode stipke op de kaart achterna gaan en hem dan stelen!
Weet iemand wat voor auto een patriot is??
Ik heb die nodig voor met een kraan die auto op een schip te zetten.