Jump to content
  • Reacties 152
  • Bezichtigingen 9.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Welke Next-Gen console koop jij? 156 leden hebben gestemd

1. 1. -

• Nintendo Wii ga ik kopen
      11
    • Microsoft Xbox 360 ga ik kopen
      16
    • Sony Playstation 3 ga ik kopen
      53
    • Playstation 3 & Wii ga ik kopen
      4
    • Xbox 360 & Wii ga ik kopen
      3
    • Xbox 360 & Playstation 3 ga ik kopen
      6
    • Nintendo Wii heb ik al
      6
    • Xbox 360 heb ik al
      18
    • Xbox 360 & Wii heb ik al
      1
    • Geen Next-Gen console ga ik kopen
      16
    • Ben er nog niet uit
      7
    • Wat is Next-Gen?
      3
    • Wat is een console?
      1
    • Anders, namelijk...
      8

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_599544

Best wel opvallend dat er zoveel mensen die 'dure' Ps3 gaan kopen.. Volgens menig gameblad/journalist/programma is de prijs zo hoog dat er weinig mensen zijn die 'm gaan kopen..

Ík in ieder geval zeker!! (kopen dus)

_O_ Ps3 _O_ Sony _O_

Grtz Puma.

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_639303
leuk om te zien dat [32.35%] van een forum de PS3 gaat kopen, terwijl de verkoop zeer tegenvalt(teminste hier in limburg)

en natuurlijk heb ik een X360..

ik heb vrijdag ps3 gehaald savonds bij mediamarkt en er waren er nog stuk of 8 had eigelijk niet verwacht dat ze m nog zouden hebben maar idd gaat hij niet zo snel als de wii maar dat is natuurlijk ook begrijpelijk met die prijsverschillen.

Geplaatst:
comment_639325

IK heb op (Geen Next-Gen console ga ik kopen) gestemd

Want ik vind het het geld gewoon niet waard. Ik wou eerst heel graag de Ps3 hebben maarja, ik heb al een computer waar ik al veel kan doen. :bier: En ik vind die prijs gewoon belachelijk veel voor een console, oké je krijgt misschien wel veel kwaliteit voor je geld maar het is toch gewoon duur. En ik heb al een Ps2 en daar heb ik maar ongveer 10 spellen van, dus dan merk je al dat ik niet echt een console gamer ben, hoewel ik het wel heel leuk vind, maar ik zelf vind het zonder van mijn geld. :sigaar:

Maar al zou ik stemmen dan ga ik 100% uit voor de Ps3 want die is gewoon veeeel beter als de Xdoos 360 en de Wii _O__O_

En met een PC van 369 euro kan je veel meer mee doen _O_

Geplaatst:
comment_644653

Ik heb een Xbox 360. Toen ik gisteren een Xbox 360 ging kopen waren er daar maar 2 van de rest was verkocht. :sigaar: En ze hadden nog 10 PS3's. Ze hadden er geen 1 verkocht. :schater: Wat een verrassing. :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.