Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47623 Ey hoe zien jou getunde auto's er uit ik heb 1 getunde auto en hij ziet er zo uit: Autonaam: Lowrider - SAVANNA Garage waar die getuned is: Loca Low Co Paint Jobs: Paintjob 3 (zwart met vuur) Color 1 (kleur van het staal aan de buitenkant van de car): heb ik niet k heb al paintjob Color 2 (kleur van de bekleding van de stoelen): Donkerrood Roof (dak): Hardtop Front Bumper: Stamin Bumper Rear Bumper: Stamin Bumper Exhaust (uitlaatgassen): Stamin Exhaust Side Skirts (strips op de buitenkant van je car): Chromo Strips Wheels: Dollar (wielen met een goud dollar teken er in vond ik wel grappig B) Car Stereo: Bass Boost (Nu heb ik ook bass geluid in me radio als extra snufje maar meestal zet ik me radio uit Nitro: 10 Nitrous ( Geen flauw idee wat het is maar ik heb er maar het maxinmale van aangeschaft Prijs alles bij elkaar: $13.285,- Post ook jou getunde auto's!
Geplaatst: 16 november 200420 jaren comment_49390 Ik heb een banshee genomen. Kan je eigenlijk niet zoveel met doen. Kheb er Grove wielen onder gezet, 10x nitro en de kleur helemaal in het zwart. Dan heb ik ook nog zo'n sportwagentje waarvan de naam bestaat uit een paar lettertjes en cijfertjes, ik dacht zr 350 ofzoiets. Daar hebbek ook nitro genomen en... hydraulics . :lol:
Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49410 Ik heb 2 auto's bij arch angels getuned; Een sultan en een uranus. De sultan: Alien voorbumper,Alien achterbumper,Alien sideskirts,Special paint 2, X-flow uitlaat,en de velgen ben ik vergete De uranus: X-flow voorbumper X-flow achterbumper Alien sideskirts X-flow uitlaat Kleur: Rood Velgen naam ben ik vergeten weet wel dat het de 2e van boven was Nou dat was het :lol: :lol: :lol:
Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49806 k zit nu in SF bij die benzine pomp. maar als ik autos wil tune heb ik steeds dezelfde onderdelen klopt dat wel ik probeer verschillende autos. En bij geen 1 auto kan ik een spoiler. wie kan me dit uitlegge?
Geplaatst: 17 november 200420 jaren Auteur comment_49810 Wat is Hydraulis eigenlijk want ik heb het wel gekocht voor 1 van mijn getunde autos maar ik weet neit wat het is
Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49811 als je met R3 heen en weer gaat gaat je wagen omhoog en die wielen blijven beneden lijkt als ie springt ;P
Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49814 Hey ff over auto zelf he, Hoe krijg je hem in hemelsnaam schoon als hij vies geworden is? Een CarWash helpt geen ene drol,athans als ik er in ga met me carretje doet ie niks.. Staat namelijk nog al lelijk me mooie getunde Club *wit* met allemaal blubber zooi er op :blink: Bewerkt: 17 november 200420 jaren door Revan
Geplaatst: 17 november 200420 jaren comment_49830 Mja.. dat vraag ik me dus ook af. Moet je een bepaald iets kopen voordat je de wagens kan wassen? Of kan het gewoon niet . ?
Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_49901 Ik heb San Andreas nog niet, dus in principe kan er ook nog niet over mee praten, (shame yourself!) maar die een of andere Remmington is echt ubercool met alles erop en eraan! Wat een pooierbak! :lol:
Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_49987 egt makkelijk is het niet om op de ps2 een screen te maken. okeej hard ware maar wie heeft dit nou nou ook deze site meot ik het forum maar eens goed gebruiken.. na mijn erg bekende topic op een andere site de nu al 4e versie van het big gta sa topic op tweakzone ga ik hier ook kijken of ik hier mensen die vragen hebben kan helpen dus van vandaag af aan zul je zien dat ik regelamtig online ben;) TuBs nog bedankt voor het herrinneren aan deze site;)
Geplaatst: 18 november 200420 jaren comment_49997 Jester tunen bij arch angels Kies 2e paint.. verander daarna gewoon de kleur.. Verder alles Alien Das mijn favo getuned wagen
Geplaatst: 19 november 200420 jaren comment_50488 maar als ik autos wil tune heb ik steeds dezelfde onderdelen klopt dat wel ik probeer verschillende autos.En bij geen 1 auto kan ik een spoiler. wie kan me dit uitlegge? Ligt natuurlijk aan de auto. Je kan zeker een spoiler kiezen bij een club, een blista compact, ... en zelfs bij een taxi. Mijn favoriete auto is tot nu toe een Club en voor de lowriders een Remington. greetz
Geplaatst: 19 november 200420 jaren comment_50490 Zijn er trouwens nog meer garage`s zoals arch angels in San Fierro?
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_50865 Moet ook van gedacht veranderen nu. De Jester vind ik de fijnste wagen om te tunen. Verder heb je enkel nog die tuningshop tegenover je garage maar daar kan je geen wagens zoals een jester tunen. greetz
Geplaatst: 20 november 200420 jaren comment_51028 Ik vind het niks aan dat Tunen in SA, Bij Need For Speed Underground is het allemaal veel cooler GTA is zowiezo niet zo'n game waar het aleen maar draait om Auto's en het Tune ervan
Ey hoe zien jou getunde auto's er uit ik heb 1 getunde auto en hij ziet er zo uit:
Autonaam: Lowrider - SAVANNA
Garage waar die getuned is: Loca Low Co
Paint Jobs: Paintjob 3 (zwart met vuur)
Color 1 (kleur van het staal aan de buitenkant van de car): heb ik niet k heb al paintjob
Color 2 (kleur van de bekleding van de stoelen): Donkerrood
Roof (dak): Hardtop
Front Bumper: Stamin Bumper
Rear Bumper: Stamin Bumper
Exhaust (uitlaatgassen): Stamin Exhaust
Side Skirts (strips op de buitenkant van je car): Chromo Strips
Wheels: Dollar (wielen met een goud dollar teken er in vond ik wel grappig B)
Car Stereo: Bass Boost (Nu heb ik ook bass geluid in me radio als extra snufje maar meestal zet ik me radio uit
Nitro: 10 Nitrous ( Geen flauw idee wat het is maar ik heb er maar het maxinmale van aangeschaft
Prijs alles bij elkaar: $13.285,-
Post ook jou getunde auto's!