Geplaatst: 12 november 200420 jaren comment_47623 Ey hoe zien jou getunde auto's er uit ik heb 1 getunde auto en hij ziet er zo uit: Autonaam: Lowrider - SAVANNA Garage waar die getuned is: Loca Low Co Paint Jobs: Paintjob 3 (zwart met vuur) Color 1 (kleur van het staal aan de buitenkant van de car): heb ik niet k heb al paintjob Color 2 (kleur van de bekleding van de stoelen): Donkerrood Roof (dak): Hardtop Front Bumper: Stamin Bumper Rear Bumper: Stamin Bumper Exhaust (uitlaatgassen): Stamin Exhaust Side Skirts (strips op de buitenkant van je car): Chromo Strips Wheels: Dollar (wielen met een goud dollar teken er in vond ik wel grappig B) Car Stereo: Bass Boost (Nu heb ik ook bass geluid in me radio als extra snufje maar meestal zet ik me radio uit Nitro: 10 Nitrous ( Geen flauw idee wat het is maar ik heb er maar het maxinmale van aangeschaft Prijs alles bij elkaar: $13.285,- Post ook jou getunde auto's!
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58641 vanavond ga ik low riders tunen en via tv kaart pics maken, dat word mooi jammer dat ik nog geen superlid ben kan nog niet screens zo plaatsen *hint*hint* :lol: hoe kan je via een tv kaart foto's make ?
Geplaatst: 5 december 200420 jaren Auteur comment_58696 Slamvan kan je vinden achter de sexshop in los santos Kom op mensen ik wil vette screens zien jammer dat alleen super leden screens kunnen plaatsen. Trouwens kan je de Hotknife ergens tunen? Bewerkt: 6 december 200420 jaren door DenTheMen
Geplaatst: 5 december 200420 jaren comment_58724 nee , want de Hotknive ziet er al een beetje getuned uit
Ey hoe zien jou getunde auto's er uit ik heb 1 getunde auto en hij ziet er zo uit:
Autonaam: Lowrider - SAVANNA
Garage waar die getuned is: Loca Low Co
Paint Jobs: Paintjob 3 (zwart met vuur)
Color 1 (kleur van het staal aan de buitenkant van de car): heb ik niet k heb al paintjob
Color 2 (kleur van de bekleding van de stoelen): Donkerrood
Roof (dak): Hardtop
Front Bumper: Stamin Bumper
Rear Bumper: Stamin Bumper
Exhaust (uitlaatgassen): Stamin Exhaust
Side Skirts (strips op de buitenkant van je car): Chromo Strips
Wheels: Dollar (wielen met een goud dollar teken er in vond ik wel grappig B)
Car Stereo: Bass Boost (Nu heb ik ook bass geluid in me radio als extra snufje maar meestal zet ik me radio uit
Nitro: 10 Nitrous ( Geen flauw idee wat het is maar ik heb er maar het maxinmale van aangeschaft
Prijs alles bij elkaar: $13.285,-
Post ook jou getunde auto's!