MartyCeha Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Welke gadgets heb jij allemaal? Hier zijn de mijne: GSM: Nokia 7610 MP3 Speler: Ipod Mini Pocket spelcomputer: PSP Rekenmachine: Casio fx-82MS Prulletje: Verrekijker in een pen Kopieer de volgende lijst als je wil reageren: GSM: MP3 Speler: Pocket Spelcomputer: Rekenmachine: Prulletje: Overig: Reageren
nick11123 Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 GSM: een of oudewetse Nokia MP3 Speler: Xiron Mp3 Pocket Spelcomputer: Ik had een Game Boy Color. Ik heb hem al verkocht Rekenmachine: Casio fx-82MS Prulletje: Een kleie eend Overig: Een kattenstaart aan me sleutel bos Reageren
Sdajafol Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 GSM: SAGEM MYv-56 (binnenkort vervangen door een ander) MP3 Speler: Philips Sports 6gb Pocket Spelcomputer: Gameboy Color, GBA, Nintendo DS Rekenmachine: Texas instruments Prulletje: - Overig: - Reageren
Robinsky Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 GSM: LG MP3 Speler: I-pod Pocket Spelcomputer: Ps2, psp, (en ps3 in maart ) Rekenmachine: Texas Prulletje: Lazerlampje Overig: Zippo Reageren
SamShine Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Grappig topic . Pocket Spelcomputer: Ps2, psp, (en ps3 in maart ) Pocket spelcomputer betekend een handheld, zoals de PSP is, de PS2 (en de PS3) niet . GSM: Siemens C65 MP3 Speler: Victory 128 MB Pocket Spelcomputer:Playstation Portable Rekenmachine: Casio (type weet ik niet ) Prulletje: Leeslampje Overig: Pen en papier . Reageren
Dageraad Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 GSM: - MP3 Speler: Crappy ding van Blokker 256 MB (handig om te weten, wil nog wel eens wat met het volume kloten) Pocket Spelcomputer: Gameboy Color Rekenmachine: Casio FX- 9750 G Prulletje: Rubix Cube (altijd op zak ) Overig:Zakmes aan sleutelhanger Reageren
Bassiej Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 GSM: Sony Ericsson T290i (crappy) MP3 Speler: Ipod Photo 20 GB Pocket Spelcomputer: Playstatoin Portable Rekenmachine: TI-83 (texas instruments) Prulletjea: Bierhelm (zoon helm, waar 2 flesjes bier in kunnen en dan met een rietje naar je mond) Overig: Reageren
Dare Devil Geplaatst: 6 december 2006 Rapport Geplaatst: 6 december 2006 (bewerkt) GSM: Motorola PEBL U6 MP3 Speler: - Pocket Spelcomputer: Nintendo DS Lite Rekenmachine:T(exas)I(nstruments)-84 Plus Prulletje: - Overig: - In de kerstvakantie de mp3-speler cassette voor de DS Lite halen, dan wordt 'ie ook mijn mp3 speler. Bewerkt: 14 december 2006 door Dare Devil Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 GSM: Motorola C450 (ik ben er niet echt trots op, koop hem niet!) MP3 Speler: Geen Pocket Spelcomputer: Game Boy Advance, en binnenkort een PSP! Rekenmachine: Texas Instruments dingetje werkt op zonne-energie Prulletje: Geen Overig: Geen Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 GSM: Samsung D500 MP3 Speler: Oasis, 128 MB Pocket Spelcomputer: PSP Rekenmachine:/ Prulletje: / Overig: Air hockey Tafel, in mini Formaat. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 GSM:Sagemm7-X12 trio MP3 Speler:Redstar 300 MB Pocket Spelcomputer:PSP Gamboy advance SP Rekenmachine:Casio Prulletje:Geen Overig:PS2 Reageren
BigM Geplaatst: 9 december 2006 Rapport Geplaatst: 9 december 2006 GSM:samsung e770 nieuw model MP3 Speler:ipod nano Pocket Spelcomputer:psp ds gba Rekenmachine: Prulletje:weetiikveel wat de naamdaarvan is Overig:Labtop Reageren
Blu3ice Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Lijkt me leuker als we er afbeeldingen bijvoegen, die namen zeggen toch meestal niets... GSM: MP3 Speler: + Pocket Spelcomputer: binnekort PSP Rekenmachine: Prulletje: Goh... Overig: Bewerkt: 22 december 2006 door Blu3ice Reageren
Ice Banana Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 GSM:Nokia star wars edition MP3 Speler:MP3 speler van blokker Pocket Spelcomputer:Nintendo DS Rekenmachine:Texas Intrument Prulletje: IK wil ook een Rubik's Cube ...!!! Overig:Een globe met een "Gargoyle" erin Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 GSM: SE T610 MP3 Speler: Samsung Yep-player 1GB Pocket Spelcomputer: Ben ik inmiddels al een beetje te oud voor;) Rekenmachine: HP (type ben ik even kwijt) Prulletje: Bwa, van alles zoin beetje. Overig:Een zakagende Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.