Jump to content

Paint Gebruikers niet getreurd!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb hem ook al gezien,

Maar ik vind het nep er uit zien, dit kan gewoon niet in paint gedaan worden, in ieder geval wat hij in het begin doet, dit kan wel met een potlood op papier maar in paint?

Geplaatst:

Echt iets wat je een prachtwerkje kan noemen!

Maar ik vind het nep er uit zien, dit kan gewoon niet in paint gedaan worden, in ieder geval wat hij in het begin doet, dit kan wel met een potlood op papier maar in paint?
Het is volgens mij niet nep, maar de tekenaar gebruikte hoogst waarschijnlijk geen gewone muis, maar zo'n speciale tekenmuis die eruit ziet als een balpen. Anders is het praktisch onmogelijk om zo precies te werk te gaan.
Geplaatst:
Echt iets wat je een prachtwerkje kan noemen!

Het is volgens mij niet nep, maar de tekenaar gebruikte hoogst waarschijnlijk geen gewone muis, maar zo'n speciale tekenmuis die eruit ziet als een balpen. Anders is het praktisch onmogelijk om zo precies te werk te gaan.

Toch ziet het er niet om te zeggen van wow dit kan met paint, kijk naar de vegen die krijg je niet eens zo netjes op papier.

Maar goed mijn mening wel netjes gedaan.

• 4 weken later...
Geplaatst:

die velgen verpesten de boel eigenlijk. als je alles zo belachelijk gedetaileerd kan, moet je toch ook wel banden van topniveau kunnen tekenen

Geplaatst:

Ik had het filmpje al eens gezien, en het is inderdaad een mooi meesterwerkje.. :klap: Een mooi voorbeeld van wat de mogelijkheden zijn van Paint.

De schets in het begin is hoogstwaarschijnlijk met een muispen letterlijk getekend, de basis was daarmee gelegd.. Hoewel ik natuurlijk niet met 100% zekerheid kan zeggen dat het filmpje niet nep is, ben ik er persoonlijk wel van overtuigd dat het echt is. Het is echt onvoorstelbaar wat sommige mensen kunnen maken.. Een talent kan je dit wel noemen. :Y

Geplaatst:

Hallo,

Je hebt ook nog zoiets als een scanner..

Dus eerst teken je met potlood de basis en in paint neem je die basis over.

Dan haal je al het potlood weg.

Kleur je de auto in.

Teken je reflecties en licht val.(doormiddel van verschillende kleuren)

En klaar is kees.

Waarschijnlijk heeft de maker het deels met muis en deels met een speciaal muismatje en speciale pen verder getekend.

(je kunt trouwens een tekening eronder leggen(doorzichtig stukje dat je kunt optillen)en dat overnemen)

Ik heb zelfook zo'n matje het is best handig als je er mee overweg kunt.

maar ik kies dan wel photoshop als tekenprogramma de brushes geven een mooier effeckt dan die kleurverschillen die trouwens ook in de gta triologie wordt gebruikt.

Grats,Gybrus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...