Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_555848

thnx voor jullie rates. Ik weet dat hij een beetje simpel is. Dat maat me ook niet zo veel uit. Ik vind hem wel goed zo, ik ben niet vanplan er nog veel werk eraan te besteden, tenzij iemand met een zeer goede opmerking komt ;)

Geplaatst:
comment_555859

Je tekst is niet goed te lezen, na paar keer lezen dan wel maar misschien een ander kleurtje? Blauw, donker blauw.

En die kogel gaten zou ik als ik jouw was laten staan, nu lijkt het net Battlefield 1942 op een bunker schieten en de kogel gaten verdwijnen.

Voor de rest leuke animatie.

6,8/10

Geplaatst:
comment_556885

Ik vind hem echt leuk, best leuk met die kogels :klap: Allen erzitten maar 2 kleuren in. Mischien was dit zo bedoeld. Maar ik zou de achtergrond ook een kleurgeven. Maar goed, je krijgt van mij een 8/10 :*D

orange123 :cya::bier:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_557191
Ik vind hem echt leuk, best leuk met die kogels :klap: Allen erzitten maar 2 kleuren in. Mischien was dit zo bedoeld. Maar ik zou de achtergrond ook een kleurgeven. Maar goed, je krijgt van mij een 8/10 :*D

orange123 :cya::bier:

Ik geef de background geen kleur. De background is 'transparant'. Dat is doorzichtig (dat wist je misschien al). Dat geeft een leuk effect. Ook kan je het dan op alle background gebruiken zonder dat het niet zo heel mooi overloopt. Dus ik verander het niet ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_558077
Heb je hiervoor een tut gebruikt? Zoja, zou je me svp de link kunnen geven? Alvast bedankt :).

Nee, ik heb er geen tutorial voor gebruikt. Hij is ook heel simpel gemaakt... als je echt verder uitleg wilt, pb me maar ;)

@j0ry: thnx voor je rate ;)

Nog meer rates?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.