ik heb 1 keer distribution gespeelt en daarna niet meer, heb alle auto's gekocht en wou weer geld verdienen had maar 1050.- over e dacht laat ik ff distribution spelen maar marker weg weet iemand hoe ik moet starten met distribution (heb gespeelt direct na het over nemen van het pakhuis)
of heeft iemand tips om geld te verdienen ik zie pics daar hebben ze miljoenen en miljoenen dat wil ik ook maar soms kan ik net een auto/boot kopen en dan kan ik opnieuw sparen...........ikwil rijk worden maar hoe????? iemand hulp bij distribution of andere tips ook welkom!!!!!!!!!!!!111
ik heb 1 keer distribution gespeelt en daarna niet meer, heb alle auto's gekocht en wou weer geld verdienen had maar 1050.- over
e dacht laat ik ff distribution spelen maar marker weg weet iemand hoe ik moet starten met distribution (heb gespeelt direct na het over nemen van het pakhuis)
of heeft iemand tips om geld te verdienen ik zie pics daar hebben ze miljoenen en miljoenen dat wil ik ook maar soms kan ik net een auto/boot kopen en dan kan ik opnieuw sparen...........ikwil rijk worden maar hoe????? iemand hulp bij distribution of andere tips ook welkom!!!!!!!!!!!!111
gr 60 cent