Geplaatst: 7 december 200618 jaren comment_556128 Hey, waar kun je een Idaho vinden?? Rijden die gewoon rond, ik kan er anders geen een ontdekken na een paar dagen rondrijden...
Geplaatst: 7 december 200618 jaren comment_556137 hij rijd vaak in de buurt bij umberto robina ofzo dus vlakbij sunshine !
Geplaatst: 7 december 200618 jaren comment_556139 Hey, waar kun je een Idaho vinden?? Rijden die gewoon rond, ik kan er anders geen een ontdekken na een paar dagen rondrijden... Het is is inderdaad een lastige auto om te vinden, ik heb er ook altijd moeite mee. Ik kom hem zo af en toe eens tegen in Vice Point en/of Downtown. Ik garandeer je natuurlijk niet dat je er straks ook één aantreft, het is meer een kwestie van veel geluk hebben, en goed kijken/zoeken.
Geplaatst: 7 december 200618 jaren Auteur comment_556145 ok ik zal es kijken bij t cafe. Of op het dak staan bij Hyman Condo dan heb ik een goed uitzicht...
Geplaatst: 9 december 200618 jaren comment_557468 Je kan het besten met verschillende auto's een beetje rondrijden met sommige auto's spawnen er hele andere auto's op de weg. Als je bijv. in een Infernus zit, heb je meer kans om een andere sportwagen (Comet, Phoenix, etc.) tegen te komen.
Geplaatst: 9 december 200618 jaren comment_557474 Je kunt het beste naar het savehuis dichtbij leaf links gaan, daar spwant vaak een idaho naast
Geplaatst: 11 december 200618 jaren comment_558217 Eigenlijk moet je er helemaal niet naar op zoek gaan, dan vind je ze juist niet (althans, dat heb ik altijd.. ) Maar je moet op wikigta goed kijken hoe die er uit ziet, en gewoon verder gaan met het spel. dan kom je hem vanzelf een keer tegen
Hey, waar kun je een Idaho vinden?? Rijden die gewoon rond, ik kan er anders geen een ontdekken na een paar dagen rondrijden...