Geplaatst: 8 december 200618 jaren comment_556449 Kan je met meedere spelen als er maar één persoon is die VCS (in z'n PSP)heeft (zitten) en de rest niet? Als iedereen dat heeft lukt het IIG wel. Was heel leuk trouwens! Alvast bedankt
Geplaatst: 8 december 200618 jaren comment_556459 Kan je met meedere spelen als er maar één persoon is die VCS (in z'n PSP)heeft (zitten) en de rest niet? Als iedereen dat heeft lukt het IIG wel. Was heel leuk trouwens!Alvast bedankt Sommige spellen ondersteunen dit inderdaad, dit gaat dan om de wat simpelere en minder grote spellen. Helaas ondersteund VCS dit principe niet. Ik heb een spel genaamd Tony Hawk's Underground 2 Remix en dit spel ondersteund dit principe wel. Echter indien je de UMD eruithaalt zul je wel wat beperkingen tegenkomen onder andere kan je niet meer van Levels wisselen en ook werkt de Soundtrack niet meer. Indien een game dit principe wat Game Sharing heet wel ondersteund staat dit altijd aan de achterkant van het hoesje van het desbetreffende spel. Nog veel plezier met het spelen tegen je vrienden.
Geplaatst: 8 december 200618 jaren Auteur comment_556471 Oké, bedankt! En BTW Tony Hawk's Underground 2 Remix heb ik ook!
Geplaatst: 8 december 200618 jaren comment_556491 Ik vind het ook wel jammer van dat je Gta VCS niet op het "Interet" kan doen Btw ik heb ook Tony hawk Underground 2 Remix
Kan je met meedere spelen als er maar één persoon is die VCS (in z'n PSP)heeft (zitten) en de rest niet? Als iedereen dat heeft lukt het IIG wel. Was heel leuk trouwens!
Alvast bedankt