Geplaatst: 9 december 200618 jaren comment_557500 Hallo, Op wikigta staat er dat ik Cone Crazy nog moet doen voor 100% bij Vice City, maar er staat nergens aangegeven waar die challenge te vinden is. Zou iemand dit: - óf op WikiGTA kunnen zetten, - óf een beschrijving geven - óf een kaartje geven waar dit op staat - óf alledrie Alvast bedankt!
Geplaatst: 9 december 200618 jaren comment_557506 bovenop de parkeerplaats uit de missie guardian angels
Geplaatst: 9 december 200618 jaren comment_557513 Ik heb even een kaartje voor je gemaakt: Het is op het dak van de parkeergarage, om de missie te starten moet je in de Stallion stappen die op het dak geparkeerd staat.
Geplaatst: 9 december 200618 jaren comment_557515 Ik heb ook nog even een kaartje voor je gemaakt: En om nog even terug op je opmerking van WikiGTA te komen: Er is wel degelijk een vindplaats te vinden voor de missie Cone Crazy, kijk maar even hier. Edit: Blijkbaar iets te laat. Bewerkt: 9 december 200618 jaren door Svenie
Hallo,
Op wikigta staat er dat ik Cone Crazy nog moet doen voor 100% bij Vice City, maar er staat nergens aangegeven waar die challenge te vinden is. Zou iemand dit:
- óf op WikiGTA kunnen zetten,
- óf een beschrijving geven
- óf een kaartje geven waar dit op staat
- óf alledrie
Alvast bedankt!